ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (ב') על חידוש מכירת המנויים למשחקי הבית שנותרו לנבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות יורו 2016. בהתאחדות מקווים כי הפתיחה המצוינת של הקמפיין (9 נקודות מתוך 9 אפשריות ומקום ראשון בבית המוקדמות) תוביל לסולד-אאוט.
במידה ויישארו מקומות פנויים - הרי שמכירת כרטיסים בודדים תיפתח כשבועיים לפני כל אחד מהמשחקים.
המנויים שיימכרו כעת יתחלקו לשני סוגים: מנוי לשני המשחקים באצטדיון סמי עופר בחיפה (מול ווילס ב-28.3.2015 ואנדורה ב-3.9.2015), ולשניים שיתקיימו באצטדיון טדי בירושלים (בלגיה, 31.3.2015; קפריסין, 10.10.2015). המחירים: בין 160 ל-200 שקל (מבוגרים); 80-100 שקל (ילדים, נוער, חיילים, סטודנטים, אזרחים ותיקים).
יש לציין כי המנויים הם לקטגוריות 2 ו-3 באצטדיונים. המקומות לקטגוריה 1, היוקרתית ביותר - אזלו. עד כה, הבטיחו את מקומם במשחקים הנותרים בסמי עופר כ-14 אלף אוהדים, ואילו במשחקים בטדי 6,500.
יורו 2016, שייערך בצרפת, יהיה הראשון בתולדות אליפויות אירופה לאומות בו משתתפות 24 נבחרות - במה שהגדיל משמעותית את הסיכוי של ישראל להעפיל לראשונה בתולדותיה לטורניר היוקרתי. במסגרת פורמט בתי המוקדמות - תשע הנבחרות שיסיימו ראשונות בכל בית, בנוסף לתשע הסגניות, יעפילו אוטומטית למשחקים. הנבחרת שתסיים עם המאזן הטוב ביותר במקום השלישי תצטרף אליהן. בנוסף, יערך פלייאוף בפורמט בית-חוץ בין שמונה הנבחרות הנוספות שיסיימו במקומות השלישיים - שייקבע את זהות ארבע המצטרפות הנוספות לאליפות אירופה. נבחרת צרפת תקבל כרטיס אוטומטי, בתור מארחת הטורניר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.