תקציב הפרסום של רשת הדים עובר למשרד הפרסום ליאו ברנט ישראל - כך נודע ל"גלובס".
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף ההשקעה של הדים במדיה עמד על 10.8 מיליון שקל במחירי מחירון ב-2014.
הדים היא המפרסמת הגדולה ביותר בתחום מכשירי השמיעה ושיקום השמיעה והדיבור. מדובר בקטגוריה הולכת וצומחת עם השנים, זאת בשל הזדקנות האוכלוסייה לצד הרחבת היצע הפתרונות לבעיות השמיעה.
אחת הסיבות להחלפת משרד הפרסום של הדים היא החלפת הבעלות על החברה וכניסה לפעילות של בעלים חדשים.
עד לאחרונה טיפל בתקציב הפרסום של הדים משרד הפרסום "הביילינים" המתמחה באוכלוסייה של גילאי 50 פלוס. המשרד העלה קמפיינים גם לטלוויזיה, ביניהם סרטון המציג סיטואציה המתרחשת במגרש גולף בו שתי נשים מבוגרות מתלחששות ומרכלות על גבר מבוגר שמשחק גולף. הן מופתעות כשהוא מגיב על דבריהן, הוא מסביר שמדובר במכשיר שמיעה, וכשהן מתפלאות שלא רואים כלום, הוא מסביר שלא רואים אבל שומעים.
המהלכים שהובילו "הביילנים" אף הובילו אותם ב-2012 ביחד עם הדים לזכייה בפרס האפ"י בקטגוריית מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית.
מלבד הדים, שחקנים נוספים בתחום החלו לחבור למשרדי פרסום - כך למשל אודיו מדיק, שניהלה מכרז על תקציב הפרסום שלה ובחרה את משרד הפרסום LEAD.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.