הסכם חסות מרכזי חדש ויוקרתי לצ'לסי: מוליכת הפרמיירליג הודיעה אמש (ה') כי החל מעונת המשחקים הבאה (2015/16) תפרסם על קדמת חולצות המשחק שלה את חברת הצמיגים היפנית Yokohama Rubber, בחוזה שיימשך חמש שנים.
על-פי העיתונים "גרדיאן" ו"דיילי מייל", שווי ההתקשרות יעמוד על 40 מיליון ליש"ט לעונה - סכום כפול מזה שמקבלת קבוצתו של רומן אברמוביץ' מהמפרסמת הראשית שלה כיום, ענקית האלקטרוניקה סמסונג. ל-Yokohama יש כיום קשר לספורט באמצעות חסויות שהיא מעניקה לקבוצות ה-NBA בוסטון סלטיקס וסן אנטוניו ספרס.
החוזה החדש, שמהווה את ההסכם הפרסומי היקר בתולדות צ'לסי, צפוי לקרב את הכנסותיה של הקבוצה הלונדונית מהסכם החסות המרכזי שלה - אל זה של מנצ'סטר יונייטד, שמקבלת כ-47 מיליון ליש"ט בעונה משברולט, מותג הרכבים של ג'נרל מוטורס. הכחולים יעקפו את ארסנל שמקבלת כיום כ-30 מיליון ליש"ט בעונה מחברת התעופה אמירייטס, ואת ליברפול שמקבלת כ-20 מיליון ליש"ט מהבנק סטנדרד צ'רטרד.
ההודעה על החוזה החדש מגיעה בשבוע בו מוציאה סוכנות Repucom את דוח חסויות החולצה המרכזיות שלה בכדורגל האירופי לעונת 2014/15, ממנו עלה כי קבוצות הליגה האנגלית הבכירה יכניסו השנה 36% יותר מהעסקאות הללו ביחס לעונת 2013/14 - בעיקר בשל ההסכם של יונייטד עם שברולט.
Yokohama נוסדה ב-1917 בטוקיו, והיא מעסיקה למעלה מ-20 אלף עובדים ברחבי העולם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.