תקציב הפרסום של רשת הדיור המוגן "מגדלי הים התיכון" עובר למשרד הפרסום אברהם - כך נדע ל"גלובס". היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל במחירים ריאליים.
משרד הפרסום האחרון שטיפל ברשת, הנחשבת לשחקנית גדולה בתחום הדיור המוגן, הוא פרסום כהן-חזקייה, שהתמקד בעיקר בפעילות מקומית עבור כל אחד מהבתים באופן עצמאי.
קודם לכן טיפל בתקציב משרד ענבר-מרחב, שאף העלה קמפיינים של הרשת לטלוויזיה, בהם קמפיין שבו מופיעה שחקנית בדמותה של אליזבת, מלכת אנגליה, שרוצה לעזוב את הארמון לטובת מגורים באחד מבתי הרשת.
חברת "מגדלי הים התיכון", שבבעלות איש העסקים מוטי קירשנבאום, מחזיקה ב-5 בתי דיור מוגן המיועדים לאוכלוסיית הגיל השלישי. הרשת, שממוצבת כרשת פרימיום, מציעה דירות יוקרה ומגוון שירותים, מתקנים, פעילויות, חיי חברה ושירותים רפואיים. כבר בתקופה הראשונה מתעתדת הרשת להשיק שני בתים נוספים, הראשון מהם בירושלים.
אחת המתחרות המרכזיות של מגדלי הים התיכון היא רשת "בית בכפר", שאף היא החליפה באחרונה משרד פרסום ובחרה במקום זרמון DDB את משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ.
דודי כץ, מבעלי פרסום אברהם, אישר את הידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.