עונת 2014 ב-NFL התנהלה תחת עננת פרשיות אלימות בהן היו מעורבים השחקנים, אך הדבר הזה ממש לא פגע במותג של ליגת הפוטבול האמריקאית - שהמשיכה להיות סופר-אטרקטיבית למפרסמים: סך ההכנסות של ה-NFL ושל 32 הקבוצות שלה באותה שנה מספונסרים, חסויות, שיווק והסכמים מסחריים שונים עמד על 1.15 מיליארד דולר, עלייה של 7.5% לעומת עונת 2013 (אז הסתכמו הכנסות אלו ב-1.07 מיליארד דולר). כך עולה ממחקר חדש שמפרסמת סוכנות IEG.
מדובר על קפיצה מרשימה וגדולה יותר מזאת שנרשמה בין 2013 ל-2014 בתעשיית ספונסרשיפ הספורט בעולם כולו, בכלל הענפים - שמוערכת ב-4.9% לפי IEG.
בחמש השנים האחרונות קפץ המחזור של ה-NFL מתחום הספונסרשיפ ב-32%: על-פי IEG, בשנת 2010 הוא עמד על 870 מיליון דולר (ב-2011 צמח ל-946 מיליון, 2012 - 1.01 מיליארד).
הספונסרים הכי משמעותיים בליגה מבחינת היקף חשיפתם הם חברת משקאות הספורט גייטורייד, יצרנית הבירות אנהאוזר-בוש, תאגיד האינטרנט והסלולר Verizon ורשת הפיצריות פפה ג'ונס.
עם הכנסות כוללות של למעלה מ-10 מיליארד דולר בעונה האחרונה, שומרת ה-NFL על מעמדה כליגת הספורט המכניסה ביותר בעולם. הקומישינר רוג'ר גודל כבר הצהיר כי המטרה עד 2027 היא לשבור את מחסום ה-25 מיליארד דולר הכנסות שנתיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.