240 נוסעי טיסת ארקיע שטסו בחודש שעבר מתל-אביב לפריז קיבלו בהפתעה טאבלט של בזק במתנה, שבו מותקנת האפליקציה "עברית" עם 2,000 ספרים דיגיטליים במתנה.
המהלך היה חלק ממהלך שיווקי של בזק, שצולם ועלה לרשת בלבד (לא לטלוויזיה), במסגרת שיתוף-פעולה של בזק בשירות האחסון בענן Bcloud ושל אפליקציית הספרים הדיגיטליים. לפי הערכות גורמים בענף, עלות המהלך המשותף נאמדת בכ-7 מיליון שקל.
הטאבלט שקיבלו הטסים הוא של חברת קראון (CROWN) בגודל מסך 10 אינץ', שעלותו כ-500 שקל.
לסרטון היו-טיוב, שעלה ביום חמישי בכיכובו של ה"טאלנט" של בזק גידי גוב, יש כבר יותר מ-183 אלף צפיות, ולסרטון שעלה בפייסבוק של בזק יש כבר יותר מ-600 אלף צפיות.
הנוסעים המצולמים הופתעו בטיסה לפריז ונתנו את אישורים להופיע בסרטון. מדובר במהלך המשך לסרטון הפרסומת של בזק שרצה בימים אלה גם בטלוויזיה, ושעמדה בשבוע שעבר בראש טבלת הפרסומות האהובות והזכורות ביותר.
בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, נראים גידי גוב יחד עם יוסי ביילין וגיל חובב בפארודיה על הסיטואציה של "טיסת השוקולד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.