תושבי אילת שקוראים לחרם, מנכ"ל החברה המתחרה שמפנה לאיזה נזיר שמכר פרארי וטוקבקיסטים שאומרים שכבר עדיף את החיפושית שלפחות זזה (ישראייר) מאשר רכב פרארי יוקרתי שלא זז (ארקיע) • ארקיע אמנם חוזרת להפעיל את קו אילת-נתב"ג אך נדמה שלחברה שהייתה סגורה במשך 272 ימים לא יהיה "דף חלק" מול קהל הצרכנים שלה
הביקוש והעניין שמעוררים היעדים החדשים לתייר הישראלי באיחוד האמירויות מתורגמים ליצירת חבילות ולהשקת טיסות
חברת התעופה תקבל רשת ביטחון מהמדינה בתמורה להפעלת 4 טיסות יומיות קבועות לאילת
הפעילות היחידה שהייתה בנמל התעופה רמון בספטמבר הייתה של טיסות פנים שהפעילה ישראייר מנתב"ג • ארקיע שבשעתו החזיקה ב-70% מהקו לאילת לא פעלה בחודש כלל
בגלל המתווה שלא מאפשר לישראלים לקנות כרטיסים לטיסות יוצאות, לארקיע לא משתלם להחזיר את המטוס לישראל ריק, ולהטיס אותו ריק שוב כדי שיוכל להחזיר את הנוסעים • בינתיים, ח"כים מהקואליציה פועלים על מנת לבטל את מתווה התעופה: "אין כל הגיון בהגבלת טיסות למי שבריא"
בעקבות משבר הקורונה, שונה חוק התעופה הישראלי כך שהחברות יוכלו להעניק החזר כספי על טיסות שבוטלו, תוך 90 יום • מחר הוא היום האחרון שבו על חברות התעופה להשיב לצרכנים כסף על טיסות שבוטלו בעקבות הסגר הראשון
החברה תפעיל טיסות בינלאומיות לרודוס, כרתים ובלגראד החל מה-2 באוקטובר ולאילת החל מה-11 באוקטובר • 550 העובדים שהוצאו לחל"ת יחזרו בהדרגה לעבודה כאשר לפי הסכם שנחתם לאחרונה כ-130 מהם יעזבו
ועד העובדים וההסתדרות חתמו על הסכם חדש עם ההנהלה • לפי ההסכם, השכר של כל עובדי החברה יקוצץ, למעט אלו המשתכרים 8,000 שקל בחודש
אחרי מרתון פגישות בין עובדי החברה, ההסתדרות וההנהלה - מגיעים הצדדים לישורת האחרונה כשנדמה שביניהם פעורה תהום • הנהלת החברה תתכנס ביום ראשון לקבוע את גורלה – האם ללכת על הבראה ולהתחיל להתניע פעילות או ללכת לפירוק?
ארקיע, עסקי המלונות, WeWork בישראל, נמל אילת והחנויות בארה"ב - הקורונה הפכה לסערה המושלמת עבור האחים נקש, שנפגעו כמעט בכל תחומי הליבה שלהם • האם האימפריה שהקימו עומדת בפני נקודת משבר? • נציג המשפחה: "הם אופטימיים מאוד ומחפשים הזדמנויות חדשות"
בימים האחרונים מתנהלים דיונים ומו"מ קדחתניים בין ההנהלה ובין העובדים בתיווך ההסתדרות במטרה להגיע להסכם עבודה שיאפשר לחברה להתאושש מהמשבר • בתוך כך ממנה החברה את גדי טפר, ששימש כמנכ"ל החברה ב-2014, ליו"ר הדירקטוריון
חמישה חודשים לאחר שעובדי ארקיע הוצאו לחל"ת ופעילות החברה שותקה, הגיעו העובדים והאחים נקש להסכמות עם ההסתדרות על הזרמת כספים שיאפשרו את החזרת החברה לפעילות • בין היתר, הוסכם כי החברה תיטול הלוואות מהבנקים בסך 130 מיליון שקל
נתח החברות הישראליות בחודש יולי שנשען רק על פעילותה של ישראייר הסתכם ב-7% • החברות הזרות כגון טורקיש, איזי ג'ט וריאנאייר רשמו ירידה של עשרות אחוזים במחצית הראשונה של 2020 לעומת התקופה המקבילה אשתקד
בעלי החברה מתחייבים לחתום בימים הקרובים על הלוואה של 130 מיליון ש' מהבנקים המלווים הפועלים ודיסקונט • ל"גלובס" נודע כי הדירקטוריון מתכוון למנות מחדש את גדי טפר לתפקיד יו"ר ארקיע • ועד עובדי ארקיע: "עד שלא נראה שהכסף הוזרם לחשבון הבנק של החברה, נמשיך להפגין"
לטענת עובדי החברה אשר מושבתת מאז מרץ "בעלי החברה מנסים ללא הרף לטרפד את קבלת ההלוואה, להתחמק מחתימה על הסכם קיבוצי וכל זאת כדי לדחות ככל שניתן את הפעלתה של החברה, אם בכלל" • חורמרו: "אנו עושים כל שביכולתנו כדי להפעיל את החברה"
עובדי חברת התעופה דורשים להתניע את הפעילות עם החזרת הקו לאילת ולקדם את תהליך לקיחת הלוואה בערבות המדינה • ל"גלובס" נודע כי נציגי ההנהלה נפגשו הבוקר עם גורמים באוצר כדי לקדם את מתווה ההלוואה
אל עלחברות תעופהטיסותישראיירישראל במלחמהמיזוגים ורכישותנתב"גסיוע ממשלתיצ'ק איןקני רוזנברג