הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור

גם השבוע: הפרסומת של עומר אדם וגידי גוב לבזק היא הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם זאת שהושקע בה הכי הרבה כסף השבוע - 1.7 מיליון שקל • שיעורי הזכירות לה גבוהים מאוד יחסית למקובל בדירוג הזכורות - 49%

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2018
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור

עומר אדם עושה זאת שוב: הפרסומת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת, שנעשתה באמצעות אדלר-חומסקי, גבוהים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.9% • למרות שהקמפיין למפעל הפיס הוא המושקע ביותר השבוע עם 1.3 מיליון שקל, הוא לא הצליח להתברג בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2018
הודיס  / צילום: איל יצהר

בעקבות השיח ברשתות החברתיות: הפרסומת של הודיס - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור הזכירות לה נמוך בכ-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • באתגר האהדה הפרסומת מצליחה הרבה פחות ומדורגת במקום התשיעי בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2018
משיח קמפיין סלקום טי וי / צילום מסך

גם השבוע: פרסומת הכפילים של משיח לסלקום TV - הכי זכורה והכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-60% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין של משרד הפנים שקרא להצביע בבחירות לרשויות המקומיות הוא המושקע ביותר השבוע - כ-1.6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2018
קמפיין סלקום/ צילום מסך

הכפילים של משיח: הפרסומת של סלקום TV הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הוט היא הפרסומת הזכורה ביותר בשבוע החולף • הפרסומות לפוקס ולשופרסל, שתיהן באמצעות גיתם BBDO, הן המושקעות ביותר השבוע עם השקעה של כ-990 אלף שקל כל אחת

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2018
קמפיין 9 מיליון / צילום מסך

גם השבוע: הוט - הפרסומת הזכורה ביותר, 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומות נמוכים בכ-40% ובכ-29% בהתאמה מממוצע הפרסומות החצי-שנתי • הקמפיין לשופרסל באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר השבוע - כ-1.06 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2018

סקר הפרסומות: אחרי שבועות - yes מפנה את המקום הראשון למתחרה הוט

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן היא הזכורה ביותר השבוע, והושקעו בה 1.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2018

הפרסומת ל-yes כבר לא באוויר אבל עדיין הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה לפרסומת גבוה בכ-14% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, בעוד ששיעור הזכירות נמוך בכ-62%, כנראה בשל החגים

ענת ביין-לובוביץ' 04.10.2018

בזכות החשיפה של סטפן? קמפיין yes עדיין הכי זכור ואהוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו מציגה ביצועים ממוצעים מבחינת זכירות ואהדה, למרות השיח הציבורי הנרחב שעוררה השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2018

פעמיים קומסי קומסה: הפרסומת של yes - גם זכורה וגם אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes אהודה יותר בקרב נשים • גברים אוהדים את הפרסומת לביטוח ישיר

שירות גלובס 30.08.2018

לא יוצאת מהראש: "קומסי קומסה" של yes ממשיכה לככב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם הזכורה וגם האהובה בשיעורים הגבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2018

שוב: "קומסי קומסה" של yes לא יורדת מראש דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: נתוני האהדה לפרסומת של yes ממשיכים לטפס, למרות שהקמפיין נמצא תקופה לא מבוטלת באוויר • הפרסומת לטריווגו, שהופקה באופן עצמאי, היא המושקעת ביותר השבוע עם 1.07 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2018
קמפיין סלקום / צילום מסך

הפרסומת הכי מושקעת השבוע: האקסטרות של משיח

גיאוקרטוגרפיה: היקף ההשקעה בפרסומת של סלקום TV נאמד ב-762 אלף שקל • "קומסי קומסה" של yes ממשיכה להוביל את דירוג הזכורות והאהובות - ובפער גדול מהשאר

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2018

גם השבוע: "קומסי קומסה" של yes - הקמפיין הכי זכור ואהוב

גיאוקרטוגרפיה: למרות שהפרסומת לסלקום עם אודי כגן אהובה יותר, הפרסומת לפרטנר עם נטע ברזילי הצליחה להכפיל את שיעורי האהדה אליה

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2018
הפרסומת של סלקום / צילום מסך

הפרסומות הזכורות והאהובות: אודי כגן מנצח את נטע ברזילי

קמפיין סלקום עם אודי כגן ממשיך להניב תוצאות יפות - ומנגד קמפיין פרטנר עם נטע ברזילי, בו הושקעו כמיליון שקל בשבוע האחרון, מצליח פחות במדד הזכורות והאהודות • קמפיין yes, "קומסקי קומסה", ממשיך להשקיף מגבוה על כולם

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2018
סטפן / צילום מסך

זכורות ואהובות: הפרסומת ל-yes שברה את השיא של השיאנים

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכובם של סטפן ואמילי הייתה האהובה והזכורה ביותר השבוע • ספרינג הוא הקמפיין המושקע ביותר עם 1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2018

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 708 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 45