אורי אריאל: "מדובר בהפחתה שמטרתה להגיע לכיסו של הצרכן" ■ השר אף פנה לגילה והזהיר מפני תיאום מחירים בין חברות בעדכון מחירי המוצרים המפוקחים
הרשת תחל להפיץ את המותג הפרטי בחלב בעצמה, במקום באמצעות מחלבות גד
4 חודשים אחרי השקת מעדן YOLO, עם 40% מהמכירות של מילקי, בתנובה בטוחים שהם תפסו את שטראוס לא מוכנים ■ מדוע במעדן מוו של טרה YOLO לא פגע? ■ וכיצד תגיב שטראוס כדי למנוע מהפך בשוק המעדנים?
המוצרים שווקו לחנויות באזור ירושלים ומראשל"צ דרומה ■ תנובה מבצעת איסוף מנקודות המכירה ■ לקוחות שרכשו את המוצר מתבקשים להימנע מצריכתו
זאת בניגוד להוראות משרד הבריאות ■ אושר עד: הלקוחות נטלו מוצרים מהמשטח, תוך כדי מילוי המקרר
שבועות חיכינו לחג הזה, ובסוף אנחנו מקבלים חג שכולו פרסומת לחלב ומוצריו
שטחי המדף בשופרסל המיועדים לקטגוריית הגבינות המיוחדות, שבה פעילה מחלבות גד, יוגדלו משמעותית - וזאת על חשבון תנובה, שטראוס וטרה
אם שופרסל תיכשל במהלך החדש שלה, אנחנו הצרכנים נהיה המפסידים הגדולים ביותר ממנו ונמשיך לשלם יותר ■ דעה / אילנית חיות
מחיר קרטון חלב בשופרסל יעלה 5.3 שקלים ■ גבינה צהובה תימכר ב-37.9 שקל - הוזלה של 16.5% ■ אברכהן: "אין לנו תוכנית להעלאת המחירים אחרי ההשקה" ■ בשוק כבר החלה הוזלה של מוצרים מקבילים
הממונה על ההגבלים בודק את רווחיות שטראוס במעדני החלב: בוחן אם גבתה מחיר מופרז על המעדנים, וזאת ע"י בדיקת המרווח בין מחיר המוצר לקמעונאים לבין עלות ייצורו ■ שטראוס: "מקפידים על דרישות החוק"
שופרסל נכנסת לשוק החלב עם מותג פרטי, אך צפויים לה חיים קשים ■ איך זה ישפיע על הצרכן? הוא כנראה ירוויח - לפחות בטווח הקצר ■ "שופרסל תציע קוטג' ב-5 שקלים? באותו רגע תנובה תצא למבצע 2 קוטג' ב-10 שקלים"
הקניות לפסח, שנכנסו השנה לחודש מארס, הקפיצו את מכירות שוק המזון והמשקאות ברבעון הראשון ב-3% לעומת אשתקד, ל-8.28 מיליארד שקל ■ שוק החלב חתם את הרבעון עם ירידה של 0.5% במכירות
משקה החלב Fairlife, שמחזיק בערכים תזונתיים גבוהים, צפוי לקבל בולטות על המדף בזכות הבידול הבריאותי
ועדת המחירים במשרד האוצר ממליצה לנתניהו להעלות את מחירי מוצרי החלב שבפיקוח בכ-1.5%
ביום שאחרי השקת רשת הסופרמרקטים החדשה שמטלטלת את שוק רשתות השיווק, יצאנו לסיבוב בין המדפים והמוצרים שמחירים הוזל בחדות
היקפו הכספי של שוק המעדנים עמד אשתקד על 524 מיליון שקל, והוא נשלט ע"י שטראוס ■ תנובה השקיעה 40 מיליון שקל במהלך, כשהמעדנים יימכרו לצרכן במחיר הגבוה ב-50% ממחיר המילקי
העלאת מחיריםחלביוקר המחיהמועצת החלבמוצרים בפיקוחמחירי המזוןרפתניםשופרסלשוק החלבתנובה