שטראוס מסמנת את שוק החנויות המתמחות, כמו מאפיות שכונתיות, קצביות ומעדניות • השלב הראשון: השקת מותג סלטים פרימיום בתמחור גבוה יותר תחת השם "דליקטס"
המחלבה הגרמנית תצטרף לגיוס בהיקף 2.5 מיליון דולר בסטארט-אפ יופיקס שיזם רונן לביא, הפועל תחת החממה של שטראוס ושל רשות החדשנות • בין המשקיעות הנוספות: קבוצת בל הצרפתית וחברת ליון-טרי האמריקאית
מאות מיליוני אמריקאים יתקבצו הלילה סביב הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • עם עלות של 186,666 דולר לשנייה של שידור, המותגים המובילים בעולם מנסים לכבוש את הלב שלנו כל הדרך אל הכיס
חדירתו של מותג החטיפים הניו-יורקי לשוק המקומי נכשלה, אולם כעת ענקית השוקולד והחטיפים מרס תנסה להחזיר אותו למדפים • עד כה חטיף בודד עלה 10 שקלים. בכמה הוא יימכר עכשיו?
עפרה שטראוס, יו"ר ובעלי שטראוס גרופ, היא אחת מאנשי העשור של "גלובס" • פרויקט מיוחד
תקציב שטראוס עומד על כ-100 מיליון שקל • הדיגיטל ינוהל מתוך שטראוס על ידי אנשי יוניון • לתוצאות מכרז בהיקף כזה יש השלכות דרמטיות על יחסי הגומלין בין כל קבוצות הפרסום ולכן עורר בחודשים האחרונים עניין רב
אריאלה שיפנבאור וייס תחליף בתפקיד את דניאל זינגר שהוביל את החטיבה בשש השנים האחרונות
המחלבה השנייה בגודלה בישראל תחל לשווק במעדניות גבינות של מחלבת ארלה הדנית • במקביל צפויה שטראוס לעצור את סדרת הגבינות המיוחדות שלה שנקראת אנסמבל על רקע שחיקה ברווחיות
יצרנית המזון שבבעלות משפחת שטראוס ממשיכה בשיפור רווחיה, שעלו ברבעון השלישי ב-6.5% ל-153 מיליון שקל, לצד עלייה של 4% בהכנסות, שהסתכמו ב-2.2 מיליארד שקל • המניה עלתה ב-30% מתחילת 2019
לפי נתוני סטורנקסט, בניכוי עליית המחירים, הצמיחה בשוק מוצרי הצריכה בעשרת החודשים הראשונים של השנה עומדת על 1.6% בלבד
שטראוס מנהלת מו"מ על העברת זיכיון היבוא לידיה, על רקע רכישת חברת אלפרו ע"י תאגיד דנונה הצרפתי המחזיק 20% ממחלבות שטראוס • שוק תחליפי החלב רשם בשנים האחרונות צמיחה משמעותית בעולם ובישראל • נתח השוק של שטראוס בקטגוריה המקומית נמוך
חברת שטראוס החלה למכור מארזי קפה באמצעות האתר הישראלי של אמזון • יותר מאשר בשורה עבור שטראוס, מדובר בבשורה עבור הפעילות המקומית של אמזון בישראל
החנות המקוונת של שטראוס לשוק המקומי עלתה תחת השם "עלית", ולפי שעה ניתן למצוא בה רק מארזי קפסולות קפה תואמות נספרסו שמייצרת שטראוס, ולא מוצרים נוספים של החברה
חברת המזון אישרה את הארכת תנאי העסקתה של היו"רית עפרה שטראוס בעלות שנתית מוערכת של 4.7 מיליון שקל, על בסיס שכר שנתי בעלות של כ-3.1 מיליון שקל ומענק בהיקף של כ-1.6 מיליון שקל
מטרת המערך היא להחדיר מוצרים חדשים וקיימים למדינות בהן החברה לא פעלה עד כה • המערך החדש צפוי לחזק את כוחה של שטראוס בקטגוריות בהן היא לא הייתה קיימת עד כה, בדגש על מוצרים חדשניים המפותחים בחממת הפודטק שלה
לפי נתוני סטורנקסט לחודש אוגוסט 2019, תשע מתוך עשר ספקיות המזון הגדולות בישראל רשמו באוגוסט ירידה בהיקף המכירות הכספי לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה • לעומתן וילי פוד הציגה עלייה של 36.5% במכירות באוגוסט, וגד עלתה ב-11% מתחילת השנה
דוחות כספייםרשות התחרותהעלאת מחיריםחברות מזוןיוקר המחיהמחירי המזוןניר ברקתעפרה שטראוסשי באב"דתנובה