שיווק

כתבות אחרונות

 

רוכשים את הלא נודע: טרנד "השיווק בהפתעה" צובר תאוצה

אנשי השיווק בישראל גילו שהצרכנים אוהבים ריגושים והפתעות, והם מציעים אותם בשלל מיזמים בתחומים שונים ■ כך הרגה הסקרנות את החשש מפני חתול בשק

מיכל רז-חיימוביץ' 04.02.2016
קניות, קניון / צילום: שאטרסטוק

אמנות הפיתוי: שיטות השיווק שגורמות לנו להוציא יותר כסף

יותר משני שלישים מהמוצרים שאנחנו קונים הם רכישות לא מתוכננות, שההחלטה עליהן התקבלה בנקודת המכירה ■ מעגלת קניות ענקית ועד אווירת מסיבה בחנות - אלה הן שיטות השיווק שגורמות לנו לבזבז עוד ועוד

מיכל רז-חיימוביץ' 20.01.2016
דאטה / איור: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהפכת הדאטה מגיעה לענף הפרסום והשיווק המקומי

הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2016
מקדונלדס / צלם: רויטרס

מסע השיווק שהוציא את רשת מקדונלד'ס מהבוץ

בשר אורגני, עופות שלא גודלו על אנטיביוטיקה ופנייה להורים ש"היום מגיע לכם לנוח" ולקחת את הילדים לאכול מזון מהיר ■ כך הצליח מנכ"ל מקדונלד'ס סטיב איסטרברוק לאושש את המכירות ולהקפיץ את המניות

פייננשל טיימס 05.01.2016
ירון אחר / צילום: ניר עמוס

"הכנסת רגל בדלת. יופי. מה עכשיו?"

ירון אחר ואתגר שפיבק יצאו השבוע בקמפיין מימון המונים לספרם "שיווק בעידן דיגיטלי" ■ "מוצר בעל ערך קודם לכל הטריקים השיווקיים"

שירות גלובס 05.01.2016
האתגרים שניצבים בפני יזמים בשיווק פרוייקט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

שלושה תסריטי אימה למנהלי השיווק

אתם רק מדברים הרבה על דיגיטל, אבל לא באמת מבינים בתחום? ייתכן שבקרוב מאוד לא באמת תהיה לכם עבודה

מאשה דשקוב 02.12.2015
משחק מיחזור שמעניק פרסים / צילום מסך

כן משחק ילדים: איך משווקים נושאים יבשים באמצעות "מישחוק"?

כיצד מסייע המעבר מתקשורת רציונלית לצרכן אל פנייה המבוססת על הומור ומשחק לארגונים רבים בעולם?

יגאל שמיר 01.12.2015
האתגרים שניצבים בפני יזמים בשיווק פרוייקט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

תמ"א 38: כיצד יכולים היזמים לשווק עצמם לציבור

התאוצה שצובר תחום ההתחדשות העירונית בשנים האחרונות הביאה לתחרות עזה בשוק ■ כיצד יכולים יזמים לשווק את עצמם נכון ולבדל עצמם מהמתחרים

בן קרני 29.11.2015

גם בעולם הביטוח: שיווק נכון עושה את כל ההבדל

סוכני הביטוח צריכים לשנות את הטרמינולוגיה בה הם משתמשים: במקום לדבר עם הלקוח על עת צרה כלשהי יש לדבר על מניעתה, במקום לשווק שמות של תוכניות חייבים לעסוק בכבוד האדם ואיכות חייו

יובל ארנון 15.10.2015
כנס עתיד הקמעונאות  / צילום: רויטרס

האתגר של הקמעונאים: להיות צעד אחד לפני הלקוחות

המסקנה מביקור בכנס על עתיד הקמעונאות: ההתפתחות הטכנולוגית המואצת שינתה מקצה אל קצה את המשוואה הקמעונאית הקלאסית

ערן יסעור 29.09.2015
ארנון הראל / צילום: אמיר

השכר בשיווק: מתחילים ב-12 א' ש' בחודש, מגיעים ל-45 אלף

רמות השכר בתחום השיווק בחברות מוצרי הצריכה נותרו יציבות, ועלייה קלה נצפתה בשכר של אנשי השיווק הדיגיטלי ■ מגמה נוספת: עלייה בחיפוש אחר תפקידי ניהול מותג, לעומת ביקוש מופחת לבכירים כמו סמנכ"לי שיווק או מנכ"לים ■ מדריכים בתחום

מיכל רז-חיימוביץ' 27.09.2015

כך מדברים ומוכרים לדור שנשאר תקוע בשנות ה-90

הם מסרבים להתבגר, עדיין תלויים בהוריהם, עסוקים בעצמם ומתגעגעים למה שכבר לא יהיו אף פעם ■ זו ילדותם השנייה

יובל אביבי 27.09.2015

   121314151617181920212223242526   

   נמצאו 490 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 31