את סגירת עסקת המכירה הובילה הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של סוכנות התוכן ADD
ערוץ הילדים וערוץ דיסני בחרו שלא להתמודד ■ עדיין לא ברור אם ערוצים שלא ייגשו למכרז יוסרו מהפלטפורמה של הוט
הפורמטים הם "משלוח מיוחד", "לתפוס את השמיים" ו"ילדי ראש הממשלה"
סדרת הדרמה של גיא עמיר וחנן סביון, ששודרה בישראל בהוט, נמכרה למפיק-העל האמריקאי ג'רי ברוקהיימר ("CSI", "שודדי הקאריביים")
חברת ניו ריג'נסי האמריקאית רכשה את הזכויות להפקת סדרת טלוויזיה על-פי הספר "קסם על ים כנרת" של הסופר יורם קניוק
זאת בשיתוף עם סוכנות הייצוג והתוכן ADD ■ במסגרת העסקה תשקיע החברה של מילצ'ן, "ניו-ריג'נסי", בפיתוח רעיונות שיציעו יוצרים ישראליים לחברת ADD
שבוע לפני השקת העונה השנייה של "עספור" בהוט, הסדרה שיצרו גיא עמיר וחנן סביון נמכרה לחברת הפקות ששייכת לאולפני Warner Bros
כ-80% משטחי הפרסום למגזין כבר נמכרו ■ עבור הגיליון תושק השנה גם אפליקציית אייפד
בתו של נוני מוזס, הדס מוזס-ליכטנשטיין, ניהלה את המו"מ מול קשת בשם חנן סביון וגיא עמיר
תצטרף לקבוצת ייצוג האמנים והתוכן ADD, בניהולו של בעלה ירון ליכטנשטיין, שם היא צפויה לנהל את פעילות המסחר והפיתוח העסקי של הקבוצה
טן-ברינק, לשעבר מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" ועורך מגזין "רייטינג", יצטרף למחלקת היוצרים והבמאים של הקבוצה וישתלב בפיתוח פרויקטים חדשים
הקבוצה בראשותו של ירון ליכטנשטיין מינתה את העיתונאי אליאב גודפריד למנהל מחלקת התוכן
CWארמוזה פורמטסהדס מוזסיורם קניוקלי-אור אברבךספריםשעשועוני טלוויזיהתוכניות טלוויזיה