לאחר קמפיין שיווקי מתוחכם ועתיר טיזרים, שיצר גל רציני של ציפיות בקרב חובבי הרכב בבריטניה, חשפה אתמול (ד') סובארו רשמית את הגרסה הרשמית המהירה ביותר של האימפרזה טורבו, שיצאה לשוק עד היום. המכונית פותחה בפרוייקט משותף עם סדנת המרוצים קוזוורט והיא כוללת רכיבים ייחודיים רבים כולל מגדש טורבו חדש, מערכת ניהול מנוע מתוחכמת, בולמים וקפיצים מתוצרת בילשטיין", בלמי מרוץ גדולי קוטר ועוד.
יש לה צביעה חיצונית ייחודית וגם תא הנוסעים עבר שדרוג אבל הייחוד האמיתי הוא בביצועים: מנוע ה-2.5 ליטר, ארבעה צילינדרים של המכונית מפיק כעת 400 כ"ס ומומנט של 54 קג"מ. הכוח הזה עובר לגלגלים דרך מערכת הנעה-כפולה משודרגת ומאיץ את המכונית מאפס ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות בלבד, נתון דומה לפורשה 911 טורבו. ל-200 קמ"ש מאיצה המכונית ב-12.7 שניות בלבד והיא מגיעה למהירות מרבית מוגבלת של 250 קמ"ש.
סובארו אימפרזה טורבו
למרות הביצועים המכונית מגיעה עם אחריות יצרן רשמית ל-3 שנים או 100 אלף קילומטר ומטופלת במוסכי סובארו הרגילים. כרגע, לפחות, מצהירה החברה כי בכוונתה לייצר 75 יחידות בלבד, כולן עם הגה ימני עבור השוק הבריטי. אבל, ייתכן בהחלט "קיט" שיפורים מקביל שיוצע לכל השווקים בהם משווקת ה-STI. המחיר בבריטניה, למתעניינים, 49,995 ליש"ט. משהו כמו 650 אלף שקל בארץ אחרי מסים.
סובארו אימפרזה טורבו
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.