יוסי ארז, שניהל את הפעילות של סוכנות הפרסום אדס מרקט בארה"ב, עוזב את תפקידו - כך נודע ל"גלובס". בשלב זה לא מונה לו מחליף.
ארז הצטרף לאדס מרקט, המתמחה בפרסום מבוסס תוצאות, על מנת לסייע לחברה להרחיב את הפעילות שלה בארה"ב.
ארז אישר את הידיעה ומסר: "אני עוזב אחרי שנה מעניינת ומאתגרת, ובוחן אופציות להמשך דרכי המקצועית".
ארז כיהן בעברו כמנכ"ל חברת האינטראקטיב של מקאן-אריקסון, תפקיד אותו עזב לאחר 4 שנים. עזיבתו היתה במקביל לשינויים האסטרטגיים שהובילה איריס בק, מנכ"לית הקבוצה, שאחראית גם על הטמעת יחידת הדיגיטל בתוך משרד האם. לפני כן עבד ארז בחברת המדיה של מקאן-אריקסון, יוניברסל מקאן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.