משנה למנכ"ל במשרד הפרסום אדלר-חומסקי. ארז ניהל את הפעילות של סוכנות הפרסום אדס מרקט בארה"ב וכיהן כמנכ"ל חברת האינטראקטיב של מקאן-אריקסון. לפני כן עבד בחברת המדיה של מקאן-אריקסון, יוניברסל מקאן.
את תחום הדיגיטל בקבוצת מקאן יוביל מעתה מאור חן, אך טרם נקבעה מתכונת הפעילות
תערוכת הסלולר בברצלונה נתנה לא מעט חומר למחשבה למפרסמים ■ הצרכנים נמצאים עם מכשירים ניידים כל היום, בכל מקום, צופים בטלוויזיה וגולשים מהנייד במקביל, ולא מהססים לראות את התוכניות האהובות עליהם רק בסלולרי
הכוונה להחיל את ההגבלות של פרסום אלכוהול גם על האינטרנט - מדיום שהיה עד היום נקי ממגבלות - מעלה את השאלה על גבולות הפרסום ברשת ■ האם הקושי הטכני באכיפה אמור לגרום למחוקק להתייחס אחרת למדיום הזה?
גוטדנקר משמש מזה כשנתיים כסמנכ"ל השיווק בוואלה וכעת יקבל גם את תחום המכירות ■ יחליף את יוסי ארז שעזב למקאן-אריקסון וימונה למנכ"ל מקאן דיגיטל
ארז, שיחליף את אלדד וינברגר, שימש בעבר כמנכ"ל מקאן דיגיטל והיה מיוצרי המהפכה הדיגיטלית בקבוצה ■ בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל שיווק בוואלה
לפיד, יו"ר מפלגת "יש עתיד", לא חושף את הקלפים: הוא לא מבטיח דבר למועמדים הפוטנציאליים לרשימתו וממדר אפילו את המקורבים לו ביותר ■ ובכל זאת, מיהם המי-ומי לצידו של לפיד? דני וסלי, קובי מויסה, יורם באומן ועוד
שובל כיהן בתפקיד במשך שנה ■ בין הצדדים סוכם כי בתקופה הקרובה הוא יסייע לחברה במספר נושאים
הריצה אל הפרסום הדיגיטלי גבתה מממשרדי הפרסום מחיר כבד: לא ברור כמה הם צריכים להעמיק בתחום, הלקוחות דורשים קמפיינים אבל לא מבינים אותם, ומודל התגמול בעייתי ■ כעת הולכים המשרדים כמה צעדים אחורה לצורך חשיבה מחדש
עם זאת, נראה כי באדלר לא מתכוונים להיפרד לגמרי מארז, שנחשב לאחד מאנשי הדיגיטל הבולטים בענף, ומנהלים עימו משא-ומתן לשותפות במיזם סטארט-אפים וניו-מדיה
שובל, ששימש עד לאחרונה כסמנכ"ל השיווק והמסחר של נענע10, יהיה אחראי על רכש המדיה באינטרנט בחברת מדיה קום
שימש בעבר כמנהל קבוצת הדיגיטל במשרד הפרסום מקאן-אריקסון
אדס מרקט מתמחה בפרסום מבוסס תוצאות ■ ארז: "אני בוחן אופציות להמשך דרכי המקצועית"
עובד, ששימש ב-6 השנים האחרונות כסמנכ"ל העסקים ב-icq, יחליף בתפקיד את יוסי ארז ■ איריס בק, מנכ"לית קבוצת מקאן: "הצטרפותו של עובד תקדם את יישום החזון שלנו, מקאן 3.0"
בשלב זה לא מונה לו מחליף, ולא ברור מי ינהל במקומו את החברה ■ ארז ניהל את משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל מאז שהפכה מחברה בעלת אוריינטציה טכנולוגית בשם MRM לחברת פרסום לכל דבר
מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז: "ריבוי הגדלים יוצר הרבה עבודת סטודיו מיותרת, על חשבון כסף שיכול להיות מוזרם למדיה"