החלפת משרד הפרסום של חברת AIG באה לידי ביטוי באסטרטגיה הפרסומית: ל"גלובס" נודע כי ההתקשרות של החברה עם מי ששימש כפרזנטור שלה מאז 2006, השחקן והבדרן אבי קושניר, באה אל קיצה. ככל הנראה החברה לא תבחר פרזנטור אחר, והקו הפרסומי יהיה נטול דמות מובילה.
קושניר נבחר לשמש כפרזנטור כשהתקציב נוהל על-ידי משרד הפרסום זרמון-גולדמן. זרמון-גולדמן זכה בתקציב ב-2004, וקושניר הוביל את פרסומי החברה חלק ניכר מתוך זמן זה. למרות שמדובר במותג אמריקני, הוחלט בחברה לשלב דווקא את קושניר, כדי שישדר ערכים של אמינות, יושרה ודיבור לקהל הישראלי בגובה העיניים.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של AIG עמד ב-2010 על כ-25.7 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2011 קטן התקציב וירד לכ-17.3 מיליון דולר במחירי מחירון.
לפני חודשים ספורים הוחלט ב-AIG לצאת למכרז פרסום לבחירת משרד פרסום חדש. במכרז זכה משרד הפרסום Lead מקבוצת אדלר-חומסקי.
מ-AIG נמסר בתגובה: "כחלק מתהליך ריענון השפה התקשורתית, אנו נפרדים מאבי קושניר כפרזנטור".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.