משרד הפרסום אדלר-חומסקי זכה בתקציב הפרסום של חברת טמבור. לשלב הגמר במכרז הגיעו משרדי הפרסום גיתם BBDO, ברוקנר-נטע-יער ואדלר-חומסקי. בגיתם החליטו כבר לפני מספר ימים לא לשפר יותר הצעות מסחריות, ועל קו הסיום נותרו ברוקנר-נטע-יער ואדלר-חומסקי.
כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט בטמבור להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ולצאת למכרז חדש על התקציב. למרות שמדובר בתקציב פרסום לא גדול הוא עורר עניין רב בענף הפרסום - בין היתר בגלל מגוון אפשרויות של פעילויות קריאייטיב יוצאות דופן שהתאפשרו בעבר למשרדי הפרסום לעשות.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של טמבור ב-2011 עמד על 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.