תקציב הפרסום של קבוצת מנו ספנות עובר למשרד הפרסום זרמון DDB. התקציב טופל מאז תחילת העשור במשרד הפרסום החיפאי פריור.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של מנו ספנות עמד ב-2010 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון, וב-2011 על סכום כמעט זהה. ההיקף הריאלי של התקציב הוא כמיליון דולר.
עיקר הפרסום של מנו ספנות הוא פרסום מכירתי בעיתונות (מה שגם נותן לה את הנפח בנתוני יפעת), אולם מדי פעם עולה החברה בקמפיינים טלוויזיונים קצרים, בעיקר בעונת התיירות.
פריור הצליחה לשלב פנים מוכרות בקמפיינים של החברה, כשב-2003 כיכבה בפרסום שרון איילון, שהתפרסמה זמן קצר קודם לכן במסגרת הריאליטי "קחי אותי שרון".
לפני כשנה נזכר שמה של מנו ספנות בתחום הפרסום שלא בהקשרים מחמיאים, כמשרד הממונה על הגנת הצרכן הורה לחברה להוריד פרסום מטעה של הפלגות ב-199 דולר.
מנו ספנות שייכת לקבוצת מנו הולדיגנס העוסקת במספר תחומים. הקבוצה פעילה בתחומי הספנות (סחר ימי) ותיירות הנופש. כמו כן עוסקת הקבוצה בנדל"ן, טכנולוגיה ובתקשורת.
זרמון DDB יטפל בתחום הפלגות הנופש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.