משרד הפרסום זרמון DDB ממשיך להיפרד מלקוחות בתחום התיירות: ל"גלובס" נודע כי ההתקשרות בין המשרד לבין קבוצת מנו ספנות באה לקיצה - זאת לאחר חודשים ספורים של עבודה משותפת. זרמון טיפל עבור מנו ספנות בתחום הפלגות הנופש.
אתמול (ד') נחשף ב"גלובס" כי גם ההתקשרות של המשרד עם חברת הנופש והפנאי אופיר טורס באה אל קיצה, לאחר רומן של פחות משנה.
תקציב הפרסום של מנו ספנות טופל בזרמון DDB מאז יולי האחרון. קודם לכם הייתה לקבוצה התקשרות של מספר שנים עם משרד הפרסום החיפאי פריור.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של מנו ספנות עמד ב-2010 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון, וב-2011 על סכום כמעט זהה. ההיקף הריאלי של התקציב הוא כמיליון דולר.
עיקר הפרסום של מנו ספנות הוא פרסום מכירתי בעיתונות (מה שגם נותן לה את הנפח בנתוני יפעת), אולם מדי פעם עולה החברה בקמפיינים טלוויזיוניים קצרים, בעיקר בעונת התיירות.
פריור הצליח בעבר לשלב פנים מוכרות בקמפיינים של החברה, כשב-2003 כיכבה בפרסום שרון איילון, שהתפרסמה זמן קצר קודם לכן במסגרת הריאליטי "קחי אותי שרון".
ממנו ספנות נמסר בתגובה: "ההחלטה להפסיק את ההתקשרות עם זרמון בתום 6 חודשים נובעת מחילוקי דעות מקצועיים בלבד ולא משיקולים אחרים".
אילון זרמון מסר בתגובה: "אני הפסקתי את ההתקשרות עם מנו ספנות עקב חילוקי דעות מקצועיים. אני מאחל להם בהצלחה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.