במקרה או שלא, בחרה היום (ד') רשת שופרסל להכריז על השקת שורה של מוצרים חדשים תחת המותג הפרטי של הרשת.
המוצרים יעלו על המדפים בעוד כשבוע-חודש, אבל ההכרזה עליהם - תוך תזכורת לקיומם של 1,400 מוצרי המותג שופרסל שזולים ב-20% מהמוצר המוביל בקטגוריה - יצאה דווקא היום, לאחר ההודעה על הפיטורים ברשת.
תחרות על המדף היא שם המשחק, אלא שמוצרי המותגים הפרטיים עדיין תופסים נתח שולי יחסית במכירות בישראל, למרות שצריכתם יכולה להוות מענה מסוים למלחמה ביוקר המחיה - תוך דגש על המחירים הגבוהים של המוצרים המובילים, כמעט ללא תחרות, בקטגוריות שונות.
הקטגוריות החדשות שאליהן נכנסת שופרסל עם המותג הפרטי הן סלטים מצוננים (בייצור סלטי שמיר), תה (יבוא מסרילנקה), פיצות קפואות (יבוא מאיטליה), מים בטעמים (יבוא מפרינטו), מוצרים ללא סוכר ומוצרים אורגניים תחת המותג GREEN.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.