הקץ לזמני ההמתנה מורטי העצבים בסניפי הדואר? אחרי שדואר ישראל השיקה זה מכבר שירות קביעת תורים מראש ב-150 סניפי דואר ברחבי הארץ (שירות שמתבצע דרך אתר האינטרנט של הדואר), הצרכנים מתבשרים היום (ב') על שירות חדש ויעיל לפיו ניתן יהיה לקבל חבילות ודברי דואר בסניפי שופרסל.
במסגרת שיתוף-הפעולה בין דואר ישראל ובין שופרסל, החל בימים אלה פיילוט במסגרתו חלוקת חבילות ודברי דואר תתבצע בשלב זה בסניפי שופרסל הממוקמים בנס-ציונה, בתלפיות בירושלים, בקניון רננים ברעננה, בסניף שופרסל דיל דימונה ובסניף בהר יונה בנצרת עילית, כאשר בחודשים הקרובים השירות יורחב לסניפים נוספים.
היתרון שבקבלת החבילה בסניף שופרסל (בעמדת הקופה הראשית) היא לא רק היעדר הצורך "להתייבש" בהמתנה בסניפים, אלא גם האפשרות לקבל את דבר הדואר על פני שעות פעילות ממושכות יותר, כאשר החלוקה מתבצעת בימים ראשון עד חמישי משעה 13:00 ועד שעה 21:00 ובימי שישי עד 14:30.
בתוך כך נציין כי במסגרת רפורמת הדואר הוארכו שעות הפעילות בסניפים רבים עד לשעה 20:00 - גם זאת במטרה לפהחית את העומס בסניפים.
איך פועל השירות? הבחירה היכן לקבל החבילה אינה נתונה בידי הצרכן. בהודעת הדואר שנשלחת לבית הלקוח בדבר הצורך לסור לקבל חבילה/מכתב רשום - יצוין לנמען להיכן עליו להגיע בכדי לקבל את החבילה.
הצורך במציאת מענה לחלוקת חבילות יעילה עולה יחד עם התרחבות הקניות באינטרנט. בארה"ב רעיון חלוקת דברי דואר בסניפי רשתות מזון כבר פועל זה שנים, וכעת יש להניח כי חסם ההמתנה בסניפי הדואר יוסר למי שבשל כך מעדיף להימנע מהקניות המקוונות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.