קאנטר, זרוע המחקר של קבוצת WPP, הודיעה על מהלך לריכוז פעילויותיה בישראל בידי גוף אחד. המהלך נועד להגדיל את נתח השוק של קאנטר בישראל ולתת מענה ללקוחות החברה המקומיים והבינלאומיים.
בישראל, בתחומי המחקר השיווקי והמדיה של החברה, בוצעה עד כה הפעילות באמצעות 3 זרועות: TNS, קאנטר מדיה (העוסקת במדידת הצפייה בשידורי הטלוויזיה וביצוע מחקרי TGI) ו-Millward Brown (על-ידי זיכיון חברת שילוב, אשר החדירה לשוק מספר כלים ופתרונות של Millward Brown).
בסוף חודש אוקטובר 2015 יפוג תוקף הזיכיון בין שילוב ל-Millward Brown, והוא יעבור ל-TNS.
TNS היא חברת המחקר הגדולה והמובילה של שוק המחקר בישראל. החברה מספקת מגוון שרותי מחקר תחת קורת-גג אחת.
במסגרת העברת הזיכיון ייועד צוות מיוחד של TNS לטיפול בכלים האקסקלוסיביים של Millward Brown.
בראש חברת TNS עומדת סטלה קריוף מזה שנתיים וחצי. החברה מעסיקה כ-200 עובדים ממשרדיה במתחם הבורסה ברמת-גן.
שוק המחקר נאמד בכ-5%-3% מסך תקציבי השיווק בישראל, כאשר מחציתו נשלט בידי שחקנים בינלאומיים ונציגויותיהם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.