מדד החוסן הכלכלי של "גלובס" ומכון שילוב מתפרסם בפעם השנייה: כחמישית מהאזרחים מדווחים על פגיעה בהכנסות ביותר מ-60% • אצל העצמאים, גם בסקר השני, המציאות ממשיכה להיות קודרת יותר - 67% מדווחים על פגיעה כלכלית קשה
זאת במסגרת מהלך של קאנטר, זרוע המחקר של קבוצת WPP, לריכוז פעילויותיה בישראל בידי גוף אחד
מחקר שערך מכון המחקר שילוב עבור גוגל ישראל מצא עוד כי לפרסום ברדיו ובטלוויזיה הייתה ההשפעה הנמוכה ביותר ביחס להשקעה בהם
במגזר הערבי נושבת רוח צרכנית רעננה, רמת ההשכלה עולה, והצעירים מוכנים לאמץ חידושים שונים ■ האם המשווקים הישראליים מפספסים את הצרכנים הערביים?
מסקר שערך מכון שילוב עבור "גלובס" עולה עוד כי גברים חילונים ומשכילים מבצעים יותר רכישות באמצעות האינטרנט
הציבור רוצה את עו"ד אליעד שרגא - ועדת האיתור מעדיפה מועמדים מהכפר המימסדי
מסקר שערך מכון המחקר שילוב Millward Braun עולה כי 23% מהציבור היו רוצים לראות על כיסא היועמ"ש אדם שהקים עמותה התנדבותית למלחמה בשחיתות - כמו עו"ד אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון
עם זאת, מסקר שילוב Millward Brown עולה כי 20% מהציבור הגדיל הוצאות לקראת ראש השנה
6% תומכים בגירסת האחים עופר ■ 42% טרם גיבשו דעה ■ 83% מהצופים מסכימים עם הטענה כי עיתונאים נאלצים לעיתים לצנזר ידיעות בשל שליטת אנשי עסקים בתקשורת
על-פי סקר של מכון שילוב Millward Brown שנערך עבור "גלובס", רמי לוי היא הרשת הפופולרית ביותר באזור ירושלים, ואילו שופרסל היא הרשת הפופולרית ביותר בצפון ובדרום
עפ"י סקר מיוחד של מכון שילוב Millward Brown עבור "גלובס", המיתון ממשיך להשפיע על כיסו של הישראלי ■ כשליש מהאוכלוסיה מקפיאה או מצמצמת רכישות ■ הנפגעים העיקריים: מבוגרים ובעלי הכנסה נמוכה
סקר קבוצת שילוב מצא כי 46% מהצרכנים הישראליים אינם נוהגים להתמקח במהלך הקניות עם זאת, הצרכן המקומי מגיע מוכן לקנייה, מתייחס אליה כבילוי, מחפש ביטחון, איכות ויחס אישי חם - העיקר שלא ייצא פראייר
8 חודשים לאחר הרפורמה בעמלות הבנקים, רק 6% מהלקוחות בודקים באופן קבוע את גובה העמלות שמציע הבנק שלהם לעומת בנקים אחרים גם מקרב אלה שבודקים - רק מעטים עשו משהו בעניין ועברו לבנק אחר
כך עולה מסקר שערך מכון שילוב Millward Brown עבור "גלובס" רק חלק קטן מהמגזר הערבי צפה בערוצים הישראליים, ורובו סבור כי האמינות של אל-ג'זירה והערוצים הערביים גבוהה לאין ערוך מזו של ערוצים 1, 2 ו-10
מסקר של מכון שילוב Millward Brown עולה כי למרות נדידת הקונים - "יש" היא עדיין הרשת הבולטת במגזר החרדי שופרסל: "פורמט 'יש' צומח בהצלחה בכל המגזרים"
סקר מכון "שילוב" עבור "גלובס" מגלה כי 41% מהישראלים נפגעו מהמשבר הכלכלי בעולם, וכמעט 30% דחו קניות לאור המשבר הקיצוצים מורגשים בעיקר בתחום המזון, שם 14% מהישראלים מפחיתים את הצריכה