על הפרויקט
זו השנה ה-17 ברציפות שבה "גלובס" מפרסם את מדד המותגים. כמו בשנה שעברה, גם השנה שמנו במרכז את בחירת הקהל ביחס לחוזק המותג ולמידת האמון שהצרכן רוכש לו, ושוב סקרנו גם את המגזר הערבי המהווה כ-20% מהאוכלוסייה הישראלית. לקחנו בחשבון גם מדדים כמותיים כמו שינויים בנתח שוק וברווחיות, ובנוסף, שקללנו היבטים של חשיפה ושיח, ולקחנו בחשבון גם אלמנטים איכותיים כמו אחריות חברתית. לשמחתנו, יותר ויותר חברות ומותגים משקיעים גם בכך .
התוצאה לפניכם: דירוג 100 המותגים המובילים במשק הישראלי לשנת 2019, בחלוקה ל-18 סקטורים מרכזיים. ויש גם הפתעה: מותג-העל שניצב בראש כובש זו הפעם הראשונה את הצמרת.