חשבונות הלקוחות בבנקים הם לב העשייה הבנקאית, אבל בנק המבוסס על חשבונות לקוחות ומתן שירותי הוצאה והכנסה של כספים אליהם, קיים כבר מאות שנים. אלא שהעולם השתנה עם פרוץ מגפת הקורונה. בזמן שהעולם עצר מלכת, הציבור פיתח לעצמו הרגלים חדשים, שחלקם יישארו איתנו גם לאחר מציאת חיסון לנגיף.
בתוך העולם החדש אליו אנו צועדים, עולה השאלה האם המבנה הבנקאי הקלאסי ישרוד את המגפה. בעולם שבו מאות ספקי העברות כספים, אלגוריתמים חינמיים לייעוץ ותשתיות דיגיטליות שאינן בידי הבנקים, איזו הצדקה יש להשארת החשבון במוסד הקלאסי והזקן?
מוזמנים להאזין ולעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס , בגוגל פודקאסטס או באפליקציה האהובה עליכם.
■■
ד" ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.