מאחוריה כ-20 שנה בתפקידי ניהול שיווק, אנליזה ותכנון מדיה בדגש על דיגיטל וחוויית לקוח. כיום מנהלת השיווק של קבוצת לובינסקי יבואנית פיג'ו, סיטרואן, אופל, MG ו-DS; שימשה גם כמנהלת הדיגיטל של קבוצת לובינסקי ולפני כן טיפלה בכל נושא הדיגיטל במשרדי הפרסום AVRAHAM ו-INBOX.
היא בעלת ניסיון עשיר בתכנון מסעות לקוח - החל מהמדיה ועד לסגירת המעגל ברצפת המכירה; שותפה בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית בלובינסקי ובייעול תהליכי העבודה והממשקים עימם בא הלקוח במגע.
בעלת תואר ראשון במנהל עסקים במסלול האקדמי ותואר שני במנהל עסקים בקריה האקדמית אונו.