מנכ"לית הפעילות העסקית של סודהסטרים בשוק ישראל. במסגרת זו, אחראית על גיבוש אסטרטגיה עסקית ושיווקית המותאמת לקהל הצרכנים בישראל. בנוסף, מובילה תהליכי פיתוח עסקי, אחראית על ערוצי המכירה והשירות ואמונה על המעבר לפלטפורמות דיגיטליות.
לקריוף ניסיון רב שנים כמנהלת בתחומי ניהול ופיתוח עסקי, שיווק ותקשורת. בתפקידה האחרון כיהנה במשך 5 שנים מנכ"לית TNS Kantar (טלסקר) חברת מחקר שיווקי גלובלית.
לפני כן, שימשה כמנהלת היחידה לתקשורת שיווקית ומחקר של תנובה, וניהלה את האסטרטגיה והמחקר של ערוץ 10 בשנים הראשונות להיווסדו.
בעלת תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן והיא בוגרת קורס דירקטורים של ארגון לה"ב.