משמש בתפקידו משנת 2014. הוא בעל ניסיון של כ-20 שנה בעולם השיווק, הפרסום, התקשורת והדיגיטל. בתפקידיו הקודמים, ניהל את מועדון הנוסע המתמיד של "אל על", ואת מערך השיווק המקומי והבינלאומי של Avis.
במסגרת תפקידו כסמנכ"ל שיווק ודיגיטל ב-AIG , הוא הוביל את המהפכה הדיגיטלית, שהביאה את רוב לקוחות החברה להעדיף את הערוצים המקוונים על פני המוקדים הטלפוניים, העלימה את הנייר והפקס, והפכה את AIG לחברת הביטוח הדיגיטלית ביותר בישראל. בתקופה זו המותג AIG הפך לאחד ממותגי הביטוח המועדפים בישראל. בנוסף, משמש כחבר הנהלת איגוד השיווק הישראלי.
בעל תואר ראשון בהנדסה ותואר שני במנהל עסקים.