מכהנת בתפקידה מזה שלוש שנים וחצי, אחראית על האסטרטגיה ויישום המדיניות המסחרית של קימברלי קלארק ישראל, כמו גם על האצת הצמיחה בה.
חטיבת המכירות אותה היא מנהלת מונה מאות עובדים ומנהלים, במגוון תפקידים ותחומים. החטיבה מובילה את מערך הסחר והתפעול, מוקד מכירות ושירות לקוחות, ניהול ערוצי המכר השונים וכן כוללת את מנהלי המרחבים והמכירות, את מנהלי הסחר ואת מערך המתאמות והסדרנים.
בעבר כיהנה הרסון במספר תפקידי ניהול בכירים בחברת תנובה, בהם ניהול מכירות וסחר במשך כ-5 שנים, ניהול מחלבה במשך כ-5 שנים; וכמו כן, במספר תפקידי ניהול משמעותיים בזירה הטכנולוגית והתפעולית, בהם: טכנולוגית ראשית, מנהלת הפיתוח ומנהלת איכות.