משמש בתפקידו מזה 3 שנים, עוסק בתכנון של תוכניות שיווק ותמיכה במאמצי המכירות של היצואנים הישראלים על בסיס איסוף וניתוח מידע ומודיעין עסקי משווקי המטרה מסביב לעולם; אחראי על מערך של מומחי מידע ומודיעין עסקי המבצעים סקירות ומחקרי שוק, איתור וניתוח מידע מכל מקום בעולם, מיפוי מתחרים ותחרות, זיהוי של הזדמנויות עסקיות לצמיחה עסקית ואיתור לידים עבור היצואנים. בעל היכרות מעמיקה וניסיון בשווקים מתפתחים בדגש על אפריקה ומדינות ערב.
בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בהתמחות במימון ופיננסים (MBA).