הפרסומת האהובה עליי היא "פרה מסביב לעולם" של שוקולד פרה של עלית. זאת הייתה הפעם הראשונה שפרסומת מינפה את הכלים של עולם הרשתות החברתיות בשילוב אמצעי המדיה המסורתיים על מנת לייצר קמפיין אינטגרטיבי שמשלב פלטפורמות שונות.
הפרסומת הייתה למעשה דוקו אמיתי, ולא מתוסרט, שצילם את המפגש בין מטיילים ישראליים בטיול הגדול של אחרי הצבא לבין אחד המותגים המזוהים כל כך עם הישראליות, מפגש שהראה את החיבור האמוציונלי בין המותג לבין הצרכנים שלו במקום הכי פחות צפוי. הפרסומת הטלויזיונית הייתה חלק מקמפיין ברשתות החברתיות (אז הייתה רק פייסבוק) שאפשר לעשרות אלפי צרכנים לחלוק את האהבה למותג עם בני משפחה שנמצאו באותה העת בטיול בדרום אמריקה או במזרח הרחוק.