שירה מרגלית: "היום אני לא חושבת שקמפיין כזה היה עובר" אודי פרידן: "הסוד של פרסומת מוצלחת הוא הדיוק" יוסי לובטון: "הפרסומת הראשונה שמינפה את הרשתות החברתיות" הדר גולדמן: "קמפיין פורץ דרך שצובט לי את הלב" יגאל שמיר: "איכויות של קולנוע ושל תיאטרון" אורלי ראובני: "יריית פתיחה לפרסומות מסוג אחר" יאיר גלר: "הפכנו את האוטובוסים לכלי לשיווק עצמי" יעל ברזם: "כשהתשוקה למוצר עוד הייתה אמינה" עטרה בילר: "קבוצת מיקוד הייתה גורסת אותה" טובית שלומי: "מדובר במוצר ששינה סדרי עולם" צור גולן: "לחיות את הסיפור כאילו התרחש כאן ועכשיו" סיגל עבודי: "בלי פוליטיקלי קורקט ורשתות חברתיות" רונה יעקובי: "לא בטוח שהיום היה אפשר להציג פרסומת כזאת" אסי שביט: "בית ספר למושג 'ליצור דרישה מלמטה'" בן סבר: "הכי לא פוליטיקלי קורקט שאי פעם שודר" יגאל בראון: "גיוון שמרחיב את הלב וגם משכנע ומוכר" מוסא חסדייה: "ויראליות חוצת גבולות ומדינות" מיכל שפירא: "מהלך מופתי שפרץ את גבולות החשיבה" רמי שלמור: "הפרסומת שחזתה את הקורונה" דנה בריל: "ריגשה אותי בכל פעם מחדש" רחל בולטון: "קמפיין של גאווה ישראלית" יניב מלינרסקי: "מתוך המגבלות צמחה תובנה גאונית" נושאים הקשורים לכתבה הפרסומות הזכורות והאהובותפרסומותקריאייטיבפרסוםענף הפרסום