בשנת 2016 החליט משרד האוצר כי "ניתן לקדם את פרסום ההימורים בצורה מינורית יותר" ודרש להטיל הגבלות רגולטוריות על פרסומי מפעל הפיס. עד אז, במשך שנים רבות, התהדר הלוטו בפרסומות ענק שהבטיחו זכיות "משנות חיים".
בעקבות ההוראות עלה לאוויר קמפיין קטן וחכם, צנוע הפקתית, ובעיניי - אחד מהקמפיינים הטובים שנוצרו אי פעם למפעל הפיס. דווקא מתוך המגבלות צמחה לה תובנה צנועה וגאונית: "בשנה האחרונה נוספו 54 מיליונרים חדשים בלוטו. אולי זה מישהו שאתה מכיר?". מהקמפיין הזה ניתן ללמוד שבניגוד למה שמקובל לחשוב לפעמים מגבלות זו המתנה הכי טובה שאפשר להעניק לקריאטיב.
גם אצלנו במנצ', קמפיין "יש שרעבי יש חברים" לבירה מכבי, נולד מתוך מגבלות רגולטוריות על פרסום לאלכוהול שאסרו עלינו להראות בירה לצד אנשים, ו/או להשתמש בשם המותג. זה הביא אותנו להגות את אחד הקמפיינים הכי קריאייטיבים ובולטים שיצאו מהמשרד אי פעם.