אנחנו נוסעים ברכב האוטונומי שלנו. הרכב מאותת שצריך להחליף צמיג. אני מאשר והרכב נוסע לפנצ'ריה הקרובה. בינתיים, הבנק - מאחורי הקלעים - קונה עבורי את הצמיגים ומציע הלוואה. נשמע לכם הגיוני?
לפי אייל גפני, סמנכ"ל האסטרטגיה של הבנק הדיגיטלי החדש, היסודות למהפכה הזו קיימים כבר כיום. לדבריו, "כמחצית ממשקי הבית בישראל נמצאים במינוס, ובחלק מהמקרים, זה לא מכיוון שההוצאות שלהם גדולות מההכנסות, אלא כי הם לא יודעים להתנהל. שחקנים חדשים יוכלו לתת לי הצעות ערך שהיו דמיוניות פעם כי הם לא הכירו אותי והסיכון היה עצום מבחינתן ".
בעתיד, כשתהיה לצרכנים בישראל היכולת לקבל גישה לכל המידע הפיננסי שלהם שיהיה מרוכז במקום אחד ומונגש להם, מגמה שניצניה מתחילים כבר כעת בחסות רפורמות כמו "בנקאות פתוחה", גם הפעילות של הבנקים ושל שאר השחקנים הפיננסיים, עשויה לשנות את פניה. "חברה שתדע לרתום דאטה מכל מיני מקורות מידע בשביל לנהל עבור הלקוח את החיים הפיננסיים שלו, תוכל לייצר משהו מהפכני", אומר גפני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.