מנכ"ל נתיבי איילון בארבע השנים האחרונות, איתמר בן מאיר שמסיים בימים אלה את תפקידו בפועל, נשאר בתחום התחבורה, וכפי שפרסם גלובס בעבר - עובר למגזר הפרטי.
בן מאיר עובר לשמש כמנכ"ל חברת "ישראל קנדה" (אין קשר לחברת קנדה ישראל שבשליטת ברק רוזן ואסף טוכמאייר. ג"ל) שנמצאת בבעלות משותפת של שיכון ובינוי (56%), קרן קיסטון וחברות הביטוח כלל והראל. תחת חברה זו פועלות שש חברות שממוקדות בהפעלה ותחזוקה של כבישים שונים. המוכרת שבהן היא מפעילת כביש 6, חברת דרך ארץ שבן מאיר ישמש גם כמנכ"ל שלה.
לצידה פועלות בקבוצה גם חברת "נתיבי הכרמל" שמפעילה את מנהרות הכרמל, וכן החברות "דרך הצפון" שמתפעלת כבישים בצפון, ו"דרך בטוחה" שמספקת שירותי דרך לכבישים בינעירוניים ועירוניים לרבות אחזקה וטיפול בתשתיות קיימות.
בן מאיר מחליף את חגי טל. גורם שהיה מעורב במעבר של בן מאיר הסביר כי בפעילות שהוא עומד לנהל אין שום זיקה לחברת נתיבי איילון, וכי כך גם לשיכון ובינוי עצמה.
בן מאיר הוא רואה חשבן וכלכלן במקצועו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.