במודל הקלאסי של הביטוח, הפוליסות די דומות זו לזו, אך המודל הפרסונאלי של הביטוח עובד אחרת. הפוליסות מותאמות למאפיינים הספציפיים של המבוטח, ולכן המשמעות עשויה להיות מחיר הרבה יותר משתלם.
איך בדיוק זה עובד? על הקו: אתי אלישקוב, מנכ"לית ומייסדת ליברה חברה לביטוח.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.