העתיד כבר לא מה שהיה פעם - מפת הטכנולוגיה החדשה ומשמעותה עבור המותגים
ג'ון קרני, סמנכ"ל דיגיטל, McCann EMEA
מפתח ומוביל את המהלכים הדיגיטליים של המותגים הגדולים בעולם, לרבות ה-BBC, קוקה קולה, נסטלה וסמסונג. זוכה פרס אריה הזהב בקאן
ניתוח התנהגות, רגש ונאמנות
עופר לוי, סמנכ"ל שיווק, סופר פארם
מרב קליפר פרץ, סמנכ"לית שיווק, ישרכארט
אורי קילשטיין, סמנכ"ל סחר, שופרסל
יוסי שליו, סמנכ"ל סחר ושיווק, טיב טעם רשתות
גידי שמרלינג, מנהל מינהל תקשורת והסברה ודובר, עיריית תל אביב
מנחה: אילנית חיות, כתבת שיווק, גלובס