מדד המותגים

על הפרויקט

"גלובס" מפרסם זה 16 שנה ברציפות את מדד המותגים. השנה החלטנו לעשות זאת מעט אחרת. שמנו במרכז את בחירת הקהל ביחס לחוזק המותג ולמידת האמון שהצרכן רוכש לו (לראשונה - גם במגזר הערבי), ולקחנו בחשבון גם מדדים כמותיים כמו שינויים בנתח שוק וברווחיות. שקללנו היבטים של חשיפה ושיח, ולקחנו בחשבון גם אלמנטים איכותיים.

התוצאה לפניכם: דירוג המותגים המובילים במשק הישראלי לשנת 2018, בחלוקה ל-15 סקטורים מרכזיים. עוד על פרויקט מדד המותגים

הזוכים הגדולים
Logos Madad
02
Logos
03
Logos
04
Logos
05
Logos