ספר לנו על הקמפיין: איך גובש הרעיון? כיצד הקמפיין נבנה?
"ישנם שני שיקולים חשובים ביצירת קמפיין משפיענים: היוצר וקהל היעד, ואנחנו עושים מאמצים רבים כדי להישאר מעודכנים בשני העולמות. Zach King הוא אחד מהאנשים 'הנעקבים' ברשת, היוצר הגדול בעולם לתוכן 'הקסם' ואהוד מאוד בקרב קהל היעד שלנו, לכן היה קל לחבר את הנקודות ולהבין שבאמצעותו נוכל להעביר את הקסם של-Videoleap, אפליקציית עריכת הווידאו העוצמתית שלנו ולהניע עוקבים לנסות גם כן ליצור. כשהגענו לעבוד על הקונספט ידענו שחשוב להישאר אותנטיים ונאמנים לפלטפורמה- של זאק עם תוכן כיפי, פשוט, נגיש ורלוונטי. באותה התקופה הדיבורים על 'שנת הקורונה' היו בשיאם עם תהיות על איך היינו עושים דברים אחרת, או ״מה היה קורה אם״, וכמה היה נחמד להשתמש ב-Undo button ושבעצם לכל אחד מאיתנו יש רצון להחזיר משהו לאחור, מכאן קיבלנו החלטה משותפת להתקדם בכיוון זה".
קראו עוד
מי השותפים הנוספים לקמפיין?
"כחברה המתמקדת ב-Creator Economy חשוב שנחיה את עולמם של היוצרים והיוזרים שלנו, לכן מלבד הצוות של Zach King, כל אנשי המקצוע הרלוונטיים נמצאים ממש פה בלייטריקס: צוותי המרקטינג והתוכן השיווקי, הסושיאל מדיה, הפיתוח העסקי, הפרפורמנס, יחסי הציבור והמוצר - מדובר במקהלה שלכל אחד בה מומחיות והבנה משלו של התחום בו אנחנו פועלים, וכולם ביחד שותפים להצלחת הקמפיין".
למה בחרת באינסטגרם כפלטפורמה עיקרית?
"זה מאד פשוט, הנתונים שקיבלנו לפני תחילת הקמפיין העידו על פוטנציאל גבוה לחשיפה ומעורבות של קהל היעד שלנו באינסטגרם, לכן בחרנו בה כפלטפורמה המובילה עבורו. כמובן שאנחנו גם רואים בה פלטפורמה שמצליחה לעודד יצירת תוכן ושיתופו, מה שעומד בבסיס הפעילות שלנו בלייטריקס".
באילו כלי פרסום של אינסטגרם עשית שימוש במסגרת הקמפיין?
"ביחד עם הצוות של זאק הבנו ש-Reels זה המקום להיות בו, מדובר בכלי מלהיב וחדש יחסית לצפייה שאפשר לנו לייצר תוכן מדויק - ארוך יותר מסטורי וקצר מ-IGTV. בנוסף, מעבר לחשיפה האדירה של מיליוני צפיות אורגניות ב-Reels, רצינו לנצל את המומנטום והשותפות בעלת הפרופיל הגבוה ולכן קידמנו את התוכן גם בשאר הכלים של אינסטגרם: סטורי ופוסט״.הסתר