שניות
דקות
שעות
ימים

אודות

מחכים לכם בים: ועידת MAD חוזרת ואיתה מדד המותגים של גלובס


אחרי הפסקה בת שנה בשל אילוצי קורונה, ועידת השיווק, הפרסום והדיגיטל של גלובס חוזרת.

בוועידה השנה ננסה להבין איך מייצרים מהלכים שיווקיים בעולם בו השינויים קיצוניים, קצביים ומפתיעים: האם מהלכים שיווקיים שנעשו בתקופת הקורונה הם here to stay, אילו מותגים העזו להעיז, לחשוב אחרת ולפעול באופן שונה דווקא בתקופה הבלתי צפויה של המגפה, ומה המפתחות להצלחת מותג בעידן כאוטי.

גמישות היא הכוח של המותגים המנצחים; אלו היודעים להגיב ולהשתנות במהירות, מזהים שווקים חדשים, נערכים לקהלים חדשים, קשובים לצרכנים ויודעים לתת מענה מידי.

ועידת MAD 2021 תיערך כמסיבת חוף, ביום שלישי 20.7 בשעה 19:30; כן, כן, ממש על הים (על החול!) ב"גזיבו" בחוף השרון, הרצליה (אז בלי עקבים וחולצות מכופתרות בבקשה:).

חוץ מאלכוהול, אוכל, מפגש אמיתי ובלתי אמצעי בין אנשים (הכי חשוב!), די.ג'יי מעולה והרבה ריקודים, יוצגו גם מהלכים שיווקיים מובילים מהארץ והעולם. כמיטב המסורת ייחשף מדד המותגים לשנת 2021, ותוכרז המודעה הקריאייטיבית ביותר שמתפרסמת במדד. בנוסף, בפעם הראשונה, יוענקו פרסים בתחרות הקריאייטיב "גרנות".

מחכים להשתגע אתכם!

רשימת הדוברים

ריקי מוזס

מנהלת גיוס אמדוקס העולמית

שני אשכנזי

גלובס

קרן קירש

גלובס

עו"ד רותם זיידל

יועמ"ש וסמנכ"לית, מור בית השקעות

כתבות

הזינוק של גולדה ומי מדורת השבט החדשה: 10 דברים שלמדנו ממדד המותגים

|
אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל. טשטוש גבולות / צילום: רמי זרנגר

"מה שמתחיל בטיקטוק, כבר לא נשאר רק בטיקטוק"

|
אסנת רונן, יו"ר פרטנר / צילום: ענבל מרמרי

"היו לפרטנר שנים קשות ולחצים תזרימיים, אבל למדנו מזה"

|

הצג עוד

האירוע בשיתוף

הרשמה הסתיימה

יש לכם שאלות?
צרו איתנו קשר בטלפון 5988* או כאן

שתפו אירוע