ראשית, יש לציין כי השילוב בין מותג ישראלי חזק ואהוב כמו פריגת, שמומחיותו בפירות ויצירת משקאות פרי, לבין שלום מיכאלשווילי פרזנטור חזק ו-ותיק של המותג בדמותו האהובה והמזוהה של 'הגאון', הוא שילוב מנצח ובסיס מעולה לתוכן קליל, מהנה, רלוונטי וכיפי.
קראו עוד
אינסטגרם היא פלטפורמה אליה אנחנו מגיעים כדי לצרוך תוכן מהנה, אנחנו תוכן מהנה, מצחיק וכיפי.
לכן כשיצרנו את הווידאו לאינסטגרם, כתבנו אותו עבור אינסטגרם בהבנה שסרטונים היום צריכים להעביר מסר ולהיות כיפיים, וויזואליים, כל זה בלא יותר מ-15 שניות.
הקונספט למהלך נולד מתוך השפיץ של המומחיות של פריגת בפירות. בקמפיין הנוכחי התמקדנו בפעולה ה-"אהההה" שכולנו עושים אחרי שתייה מרווה של פריגת. פעולה כ"כ פשוטה וטריוויאלית שמבטאת את כל ההנאה מהטעם והעונג. במסגרת הקמפיין השתמשנו בכלי הווידאו של אינסטגרם והצגנו סרטונים מצחיקים במגוון הפלטפורמות שסבבו סביב ה-"אהההה" ש'לקוחות המזנון' עושים אחרי שהם שותים פריגת.
וזה לא הכל!
כשהבנו שלמעשה אין מילה בעברית ל-"אהההה", ("לשיהוק יש, לגיהוק יש, ל-'אההה' לא מגיע?"), אז יצרנו מהלך בו הגאון פנה לקהל הגולשים דרך הסטוריז והפיד והזמין אותם למצוא מילה בעברית ל-"אהההה" באתר ייעודי.
בסופו של דבר, ניתן לומר כי הקמפיין זכה לאהדה והצלחה רבה ברשתות מצד הגולשים ויצר אינטראקציה רבה.
מי השותפים הנוספים לקמפיין?
משרד הפרסום שלנו באומן בר ריבנאי, שהגו ויצרו את הקמפיין, משרד המדיה יוניון שהתוו את דרך המדיה, ומשרד היח"צ דני לוי תקשורת שסיפרו החוצה את כל הסיפור והכיף הזה.
למה בחרת באינסטגרם כפלטפורמה לקמפיין?
אינסטגרם היא פלטפורמה של תוכן יום-יומי, כזאת המאפשרת בריחה לעולם קליל של כיף והנאה לקהל הצרכנים הרחב של פריגת. מכיוון שעולם התוכן של המותג הוא של כיף והנאה, הוא מתחבר בצורה אינהרנטית לפלטפורמה.
איך התאמת את הקמפיין לאינסטגרם ולייחודיות של הפלטפורמה?
חקרנו וראינו שהפלטפורמה של אינסטגרם היא מהפלטפורמות בהן קהל היעד של המותג נמצא וצורך בה תוכן ברמה יום-יומית. לכן, כבר בשלב הכתיבה ולאחר מכן הבימוי והצילום, התאמנו את תוצרי הקמפיין בצורה שתתאים ותמקסם את כל אחד מכלי הפלטפורמה (הסרטונים מעידים על כך בעד עצמם). מעבר לכך, אנו מאוד מאמינים שהעתיד שייך לתוכן קצר וכיפי, המעביר את המסר בצורה משעשעת ונכונה, לכן במקביל לקמפיין השקנו גם מיני סדרת רשת לתוכן 'Always On' שמותאם לפלטפורמה. מטרת הסדרה היא להעביר תכנים של מומחיות במיצי פירות בצורה הכי קלילה, מצחיקה ומהנה שיש. החלטנו שאין יותר נכון מלמנף את הגאון המוכשר שלנו לסטוריז שיהוו מעין "חטיפי תוכן" מעולה שכיף לצפות בהם.
בנוסף, כדי לייצר רלוונטיות לקהל הצעיר של הפלטפורמה גייסנו גם כוכבת עולה - עלמה קיני מ"המפקדת" - בתפקיד אורח לצד הגאון. עלמה משחקת את 'לימונית', מלצרית חדשה במזנון ומומחית קיצונית בפירות, שמופיעה בפרקים של 15 שניות בלבד. בסדרת הרשת אנו מצליחים להצחיק, לייצר נחשקות ולהעביר מסרים רבים נוספים על המומחיות בפירות של המותג.
באילו כלי פרסום של אינסטגרם עשית שימוש במסגרת הקמפיין?
כשקמפיין ה-"אהההה" הושק בטלוויזיה בסרטון של דקה, דאגנו לייצר סרטוני השקה נפרדים לאינסטגרם ש"דיברו אחרת".
בסרט ההשקה הגאון דיבר אל הגולשים והזמין אותם להמציא מילה ל-"אהההה".
כמו כן, יצרנו "חטיפי תוכן" לסטוריז ולפיד אותם היה אפשר לראות רק באינסטגרם, כשהתוכן והכתיבה שלהם הותאמו לפלטפורמה.הסתר