ספר לנו על הקמפיין: איך גובש הרעיון? כיצד הקמפיין נבנה?
הקמפיין החדש של גולדסטאר ממשיך את הקו הפרסומי "תבוא כמו שאתה", והפעם סביב ה"וואסח" - אותו אלמנט חמקמק שמתגנב והופך אותנו ל"וואסחסטיים" - קצת מתלהבים מעצמנו, וקצת עושים פוזות על החברים שלנו.
קראו עוד
ואיפה אחד המקומות שבהם זה קורה? ברשתות החברתיות בכלל, ובאינסטגרם בפרט. התמונות שאנחנו מעלים - עם רכבי יוקרה, במסעדות עם מנות מפונפנות או כל "וואסח" אחר - מופיעות חדשות לבקרים ברחבי הרשתות. כחלק מהמהלך לקחנו את התובנה הצרכנית האמיתית הזו, שמתקיימת גם באינסטגרם - ובנינו סביבה את הקמפיין החדש של גולדסטאר.
מי השותפים הנוספים לקמפיין?
טמפו (הלקוח), מנצ' (משרד הפרסום), פובליסיס מדיה.
למה בחרת באינסטגרם כפלטפורמה עיקרית?
המהלך נתפר ייעודית עבור אינסטגרם - מתוך הבנה שקהל היעד שלנו נוכח מאד בפלטפורמה - ותוך עשיית שימוש בכלים ייעודיים שלה, שעבורם ערכנו צילום מיוחד (דוגמת הסטורי), לצד בחירה בדמויות בעלות כוח ויראלי חזק בפלטפורמה.
איך התאמת את הקמפיין לאינסטגרם ולייחודיות של הפלטפורמה?
ברמה הטכנית, ערכנו סרטון בן דקה שמותאם ליכולות הקידום של הפלטפורמה, עם פתיח ייעודי שמעביר את המסר - שחרר ת'וואסח בשניות הראשונות - למקרה הגולש לא צופה עד הסוף. בנוסף, ערכנו התאמה של החומרים לפורמט 4:5 שתוכנן מראש, וכן צילמנו סטורי עם קריאייטיב ייעודי ב-9:16 של כ-12 שניות – לפתיחת עוד פלייסמנט בהגשה של הקמפיין. ברמת התוכן – בחרנו דמויות\שחקנים עם כוח הפצה ויראלי חזק באינסטגרם (מאור שוויצר, משה קוקה, KS, שפי).
באילו כלי פרסום של אינסטגרם עשית שימוש במסגרת הקמפיין?
סרטון של דקה, סטורי ייעודי 12", פוסט פעילות אינגייג'מנט, פוסטים סטטים ועוד.הסתר