הקמפיין המנצח לחודש אוקטובר

גלובס ואינסטגרם מציגים את הקמפיין המנצח של חודש אוקטובר במטרה לתת במה לעשייה יצירתית בפלטפורמה במסגרת תחרותית. המחשבה כי תוכן מעניין וקריאייטיבי מחבר בין אנשים לעסקים ועושה טוב לשניהם עומדת בבסיסה של הפעילות.

חזרה למעלה
גולדסטאר
#שחרר_תוואסח
נימוקי שיפוט
סמנכ"ל דיגיטל
נאור יצחק / צילום: יח''צ אוהד רומנו

נאור יצחק

Creative Director Marketing @ Playtika

ברשתות החברתיות רף הקשב והסבלנות של הגולשים נמוך ואחד האתגרים הוא להשיג את תשומת ליבם, במיוחד אם מדובר בפרסומות - לכן ברוב הפעמים אנו נוטים להעביר את המסר כבר בהתחלה כדי שחלילה לא יתפספס.
קראו עוד

הקמפיין של גולדסטאר מוכיח שכשיש קונספט טוב, נרטיב משובח, קאסט מדוקדק וביצוע מוקפד - אפשר ליצור תוכן שאתה ״שוכח״ לזפזפ אפילו אם אתה מודע לעובדה שמדובר בפרסומת.

בעיניי זה מבחן האמיתי של מפרסמים היום.

שאפו למנצ׳!הסתר

סגור
לכל העבודות המנצחות

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות