סקר ענק של 3,500 נשאלים קבע מי הם 100 המותגים האהובים והמוערכים ביותר בישראל
מדד המותגים של גלובס מדרג מדי שנה, כבר 19 שנים ברציפות, את המותגים המובילים בישראל. השנה שיטת המדידה שונתה והיא שקופה יותר, אובייקטיבית יותר ונגישה יותר. המותגים דורגו בסקר רחב היקף, ראשון מסוגו, שכלל 3,500 משיבים, אותו ערכנו יחד עם חברת הגל החדש. למערכת גלובס לא הייתה כל מעורבות בדירוג.
הסקר מלמד על הקשר הרגשי-אינטואיטיבי של הציבור הישראלי למותגים, והוא מספק לא מעט הפתעות - חלקן נובעות מכך ששיטת הדירוג שונתה. בין היתר למדנו כי הצרכנים חשים חיבור עמוק למותגים בינלאומיים וטכנולוגיים, לצד מותגים שורשיים עם ניחוח נוסטלגי; הם מחוברים מאוד למותגי מזון ומשקאות ופחות לחברות שמייצרות אותם ולקמעונאיות שמוכרות אותם; הם חובבים גדולים של מותגי רכב והמשבר בענף לא פגע בכך. המותגים הפיננסיים ובראשם הבנקים, בולטים בהיעדרם.
את המסקנות המלאות תוכלו למצוא בניתוחי הקטגוריות ובכתבות השונות.