08:45 התכנסות
09:45 גורל העיתונות מהפרינט ל־AI
אלונה בר און, מו"ל גלובס
אלונה תציג את השינוי שעבר גלובס מאז רכישתו וההיערכות למהפכה התעשייתית
הרביעית של הבינה המלאכותית בענף העיתונות.
10:15 שינוי החשיבה המקצועית בעולם ה־AI
יגאל ברקת, סמנכ״ל שיווק, בנק הפועלים
יגאל, צלם ואומן AI, יציג Studies Case שממחישים דרכי פעולה חדשניים.
10:45 הסדנה של מיקרוסופט: מפרומפטים לפרסומים - בינה מלאכותית
עדי מור-בירן, מנהלת מרכזי החדשנות מזה"ת ואפריקה, מיקרוסופט
עדי, המתמחה בהרצאות וסדנאות על AI Generative, תדריך כיצד ניתן למקסם את
השימוש ב־AI ו־ChatGPT בעולמות השיווק ותציג דוגמאות מעשיות.
12:00 שתיה קלה וממשיכים
12:15 ההדגמה של גוגל: העתיד כבר כאן-בינה מלאכותית בשרשרת הערך השיווקית
ענת הורביץ, סמנכ"לית פעילות עסקית, Google ישראל
ענת תדגים איך ל־AI יש את הפוטנציאל לחולל מהפכה בכל שרשרת הערך השיווקית.
להכפיל ביצועים, להעלות פרודוקטיביות ולהגביר את היצירתיות.
13:15 משפעיני הרשת בעולם החדש
יהונתן בגס, סמנכ"ל שיווק, יפעת בקרת פרסום
יהונתן יספר לכם על משפעיני הרשת בעשור הבא.
13:30 אל-על ממריאה לעידן חדש
נדב חנין, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל, אל-על
נדב יספר על המותג המתחדש והשפה החדשה באל-על ויתן לנו הצצה לעולם התעופה בעידן ה־AI
14:00 הצגת מדד המותגים 2023
14:15 ארוחת צהריים