מחקרים חדשים מראים שארגונים שהטמיעו עוד קודם למשבר מאפיינים של גמישות התמודדות טוב יותר עם האתגרים • מה יצטרכו ארגונים לאמץ כדי להתאים את עצמם לעולם החדש שייווצר לאחר משבר הקורונה
איך ייראה שוק העבודה בעולם שבו כל שירות יכול להגיע עד הבית
עצתי לכם: קחו מחברת ותתחילו לענות על שאלות שלא היה לכם זמן לשאול עד עכשיו
התפרצות הקורונה היא ההזדמנות של ארגונים ליצור פיילוט לדרכי עבודה שונות
החובה לשלם לעובדים שכר נמצא בהסכם הקיבוצי ובחוק ההגנה על העובדים לשעת חירום, וגם בו עובדים = שכירים. יש מספר גדל והולך של עובדים במתכונת עבודה חדשה, עצמאית
הכשרות פנים-ארגוניות יכולות להיות הזדמנות להרחיב את האפשרויות. צריך רק לשנות את נקודת המבט
יכולות שבעבר היו נחלתם של יחידים הופכות לדרישות חוצות תעשיות ומקצועות
לא מספיק להכניס מסוף דיגיטלי כדי להכריז על תהליך דיגיטציה בארגון
התיישנות הידע בארגון והמחסור בעובדים מיומנים הופכים את אופציית הפיטורים על רקע גיל לבלתי משתלמת
מעסיקים חוששים שאם ישקיעו בפיתוח אישי של עובדים, הם ימהרו לעזוב. הגיע הזמן לשנות גישה
הדרישה לשילוב יכולות רכות וכישורים טכנולוגיים חוצה מגזרי תעסוקה
מנגנוני תגמול מבוססי העלאת שכר שנתית ותחרות ביצועים שייכים לעולם הישן
בעולם משתנה, המיקוד צריך להיות בללמוד איך ללמוד, ולשם כך אנשי חינוך מתחילים לגייס את מדעי המוח
שוק העבודה יכול ללמוד מהצבא איך מתמודדים עם אתגרים כמו הכשרה מהירה
יזמים וגורמי ממשל מתחילים להבין שעליהם לדאוג לעובדים שיוחלפו במכונות
גוגל מובילה את אחד השינויים הגדולים בעולם השיווק: Micro-Moments
7 אתגרים בדרך לשיתוף-פעולה בין מחלקות בארגון
רובוטים שיוצאים משליטה מבהירים עד כמה צריך בני אדם בעולם העבודה
שלושת השלבים ההכרחיים בתהליכי שינוי בקריירה
אנשי תקשורת, מודלים חדשים משנים את הענף - חבל שנהיה מופתעים
עולם העבודה העתידי ילבש צורות חדשות, שיטשטשו את ההגדרות המוכרות כיום
הסנסורים הטכנולוגיים יודעים מה אנו עושים בכל רגע נתון. כיצד נוכל לסמוך עליהם?
אבוי לו לארגון שלא מאפשר לקולות שבו להישמע
כשהקול בראש מספר לכם על כל הסיבות למה לא, דעו שאתם בדיוק בכיוון הנכון