תחום: מציאות מדומה
גיוסים: 15 מיליון דולר
פלטפורמה לשיווק מציאות מדומה ומציאות רבודה. "כדי לייצר תכנים טובים של VR אתה צריך קודם כל ידע טכנולוגי. זה מצריך גם חשיבה חדשה, אי אפשר להמשיך עם חשיבת הדו ממד שאופיינית לטלוויזיה ולסרטים. אנחנו יודעים לייצר תוכן שמקיף אותך 360 מעלות".
"עד היום הלכת למוזיאון, וראית שם יצירות אמנות. אנחנו לקחנו יצירה של סלבדור דאלי, למשל, ואפשרנו לאנשים ‘להיכנס’ פנימה. זו טכנולוגיה שמנערת את כל חוויית האמנות, ומאפשרת להגדיר מחדש כל חוויית טיול".
פורטר הייתה סמנכ"לית השיווק של אמדוקס, ולאחר מכן סמנכ"לית אסטרטגיה ושיווק במרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל. "התחלתי להתעניין במציאות מדומה כשהייתי במיקרוסופט. נפגשתי עם אנשים, שוחחנו על הפוטנציאל ונדלקתי. זה משנה סדרי עולם ורציתי להיות חלק מהשינוי הזה".
"ההחלטה לא הייתה קלה, אבל אחרי כל כך הרבה שנים בחברות גדולות הייתי מוכנה למשהו אחר. הניסיון שרכשתי בהן הוא מהנכסים הכי גדולים שלי, ואני מטמיעה הרבה ממה שלמדתי".
"גיגי לוי ליווה אותי לכל אורך התהליך, ועד היום הוא מלווה אותנו בכל דבר. הכרתי אותו כשעבדנו יחד באמדוקס, כבר אז הייתה לו יכולת ייחודית להתבונן על אתגרים ולאתר הזדמנויות. יש לו שילוב של היגיון כלכלי ואסטרטגיה עם הבנה עמוקה של כל הצדדים בעסקה. המעורבות שלו אצלנו הייתה אחד הגורמים שעזרו לי להעז לעשות את הקפיצה".
"הקמנו את INCEPTION בתחילת 2016, כמה אנשים שחולקים חדר במשרד ברמת החייל. היינו בטוחים שתחום המציאות המדומה יפרוץ, אלה היו התחזיות. לפני שנה עברנו למשרדים יותר מרווחים. ההנחה המעודכנת היא שב–2018 תהיה פריצה די רצינית".
"ההבדל בין סטארט–אפ לחברה גדולה הוא בצורך להיות יותר ורסטילי. בשנה הראשונה של החברה הייתי יותר על תקן סמנכ"לית תפעול מאשר סמנכ"לית שיווק, כי היינו צריכים לחבוש כמה כובעים. הגמישות חשובה, וגם ההבנה שבתקופות שונות יכולות שונות יבואו לידי ביטוי".
"אני מחזיקה באופן קבוע שתי רשימות - אחת שמכילה את כל מה שצריך לעשות, שהיא ממש ארוכה, ואחת קצרה של דברים אסטרטגיים שחייבים לשמור בפוקוס ולא לתת להם ללכת לאיבוד בים המטלות.
"אם יש תובנה שלקחתי מהארגונים הגדולים שבהם עבדתי היא שחייבים לזכור מה באמת אסטרטגי באותו שלב, ולקדם אותו ברמה היומיומית".
"אחרי שעבדתי בארגונים גדולים רציתי לחזור לעשייה בידיים, ולא רק בניהול. רציתי להיות במקום שבו לכל החלטה שלי יש השפעה מיידית, שאפשר יהיה לראות ולחוש אותה במוצר. הבנתי שאני צריכה להגדיר את גבולות הגזרה, והם משתנים כל יום. מכאן מגיעים האנרגיה והריגוש. כל עוד את זזה קדימה, את יודעת שאת בסדר".
"חשבנו שיהיה נורא פשוט לגייס כסף בתחום ה–VR, אבל התעשייה האטה, והשוק עצמו היה יותר איטי. אם היינו יודעים שקצב השוק ישתנה, אולי היינו עושים את זה אחרת. אבל בסוף הכול היה לטובה, כי RTL, שהוא מגופי המדיה הטובים בעולם, הפך לשותף–משקיע שלנו".