משרד JWT, או טמיר-כהן כפי שרבים זוכרים אותו, היה בשנות ה-80 וה-90 בלב תעשיית הפרסום המקומית הנחשקת ובעל השפעה דרמטית על תוצרי הענף ועל רוחו • אלא שמאז הענף כולו השתנה, והיום כלל לא בטוח שלסוג כזה של משרדים יש עוד מקום
ההחלטה לסגור את המשרד התקבלה ע"י בעלי קבוצת WPP בחו"ל, שגמרו בדעתם לסגור את הנציגות בארץ • סגירת הפעילות של JWT כוללת גם את סגירת הפעילות של y&r ישראל
משפחת זלקינד, מבעלי אלקטרה, נוטה להעביר את תקציב הפרסום של גולן טלקום ל-JWT ישראל ■ זאב קלימי, מנכ"ל החברה, מעדיף כי התקציב יטופל ביהושע TBWA
מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?
לאחרונה הגיע לארץ נציג של y&r העולמית, שערך יחד עם יורם דמבינסקי פגישות עם לקוחות העוגן של y&r ישראל, שטראוס ושסטוביץ ■ דמבינסקי: "קיבלתי את האחריות הניהולית על המשרד, אך אין שום עניין של מיזוג"
קראפט מכרה את המותג קפה ג'ייקובס, ובעקבות זאת הופסקה ההתקשרות עם קבוצת JWT, והמותג עבר בכל העולם לטיפול קבוצת אבאס
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והביילינים
משרדי הפרסום ענבר מרחב ופרסום אברהם, שלקחו חלק בשלב הראשון במכרז, נותרו מחוץ להתמודדות
פנתה בין היתר למשרד הפרסום JWT ישראל, שהיה חתום על הכניסה של פלאפון לשוק, וכן למשרד הפרסום ענבר-מרחב
הרשת פרסמה ב-2014 בהיקף של 2 מיליון שקל במחירים ריאליים
זאת בניגוד להערכות מוקדמות כי אדלר יאבד את תקציב מחסני חשמל ואת רוב רכש המדיה ■ תקציב הפרסום הריאלי של אלקטרה עמד אשתקד על כ-63 מיליון שקל
אדלר-חומסקי, שטיפל בחלק הארי של תקציב אלקטרה, יידחק לטובת JWT ישראל - שיקבל את תקציבי מחסני חשמל, שקם אלקטריק, ווירלפול וסוני אריקסון
בשנה האחרונה שימש דרייזן כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב
תקציב המרכז למימוש זכויות רפואיות עמד אשתקד על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב המדיה יישאר בידי הילה ושות'
הדס ליבר, סמנכ"לית הקריאייטיב שפוטרה ממשרד הפרסום JWT, ביקשה לאלץ את המשרד לשלוח אותה לפסטיבל הפרסום בקאן ■ שופט בית הדין לעבודה הבהיר כי לא יחייב את המשרד לעשות זאת, וליבר משכה את עתירתה
המשרד טיפל עד לאחרונה בתקציב בטר פלייס ■ לקסוס פרסמה ב-2012 בהיקף של 4.8 מיליון דולר במחיר מחירון