מגדיר עצמו כמעורב באופן עמוק במערכת היחסים שבין טכנולוגיה לשיווק מתחילת ימי ה-WWW. את השלב היזמי בקריירה הוא החל כחלק מצוות ההקמה של הסטארטאפ Omgili ולאחר מכן כיזם ומנכ"ל בחברת Buzzilla, שהפכה להיות חברת הניטור ומחקרי ההקשבה המובילה בישראל. כיום הוא יזם ומנכ״ל בחברת הסטרט-אפ הצעירה Bthere2.
בנוסף לעשייתו היזמית, הוא עוסק בליווי חברות וארגונים, בתחומי חוויית הלקוח, הדיגיטל והחדשנות, במסגרת חברת הייעוץ שטראוס אסטרטגיה.
בעבר כיהן במגוון בתפקידים בכירים בתחום השיווק והפרסום.
בעל תואר ראשון בסטטיסטיקה וסוציולוגיה ובתואר שני MBA, עם התמחות בשיווק, שניהם מאוניברסיטת ת"א. בנוסף, נהנה גם מבישול, נגינה בגיטרה ולמידה.