בעל יותר מ-15 שנות ניסיון בתחום הייעוץ האסטרטגי/עסקי והייעוץ הכלכלי; הוביל וניהול מאות פרויקטי ייעוץ לחברות עסקיות מובילות בארץ ובעולם, לגופי השקעה שונים, לחברות ממשלתיות ולמשרדי ממשלה; חלק מ- Monitor Deloitte , גוף הייעוץ האסטרטגי של הפירמה הבינלאומית. כיום הוא מוביל ב- Deloitte את תחום התקשורת והמדיה
בין השנים 2017-2019 כיהן כסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי ברשת 13, בעבר עבד ב-IBM בתחומים של תכנון כלכלי.
בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול (בהצטיינות יתרה) ומוסמך במנהל עסקים בהתמחות במימון ובאסטרטגיה (בהצטיינות), שניהם מאוניברסיטת ת"א.