לשיתוף הפרויקט
אודי פרידן / צילום: סיוון פרג' אודי פרידן / צילום: סיוון פרג'

"הסוד של פרסומת מוצלחת הוא הדיוק"

אודי פרידן, מבעלי ראובני-פרידן, על הפרסומת להוט עם גל גדות

14.04.21

בעידן שכולם שרים אבל לא משאירים שום נכס-זיכרון כשהפרסומת יורדת, הוט מאד מדייקים. וסוד פרסומת מוצלחת הוא הדיוק. גל של הוט כל כך מושלמת: האיפור, המשחק, הקול והדיקציה. הסדרות של הוט, בדיוק כמו גל, הן גאווה ישראלית, ורק אצלנו אפשר להכניס את זינה (הדמות בגילומו של שלום מיכאלשווילי) לפריים ההוליוודי.

© כל הזכויות שמורות לגלובס.

יצירת קשר